Akşam yemek yemek için mutfağa indim ve sofrayı kurmaya anneme yardim etmeye başladım ahhhh tabiki de hayır (sdfgddfgd)
İndigimde annem sofraya oturmuş beni bekliyordu. İnanın ki çok mutlu olmuştum çünkü makarna vardı yemekte. Uff ufff simdi alcaksin makarnayi elinle avucluya avucluya yiceksin. Ben bu düşüncelere dalarken Annemin söyledikleriyle birden irkildim.
"Ben evlenmeye karar verdim çiçek "
Hohhhh annem evlenmeye mi karar verdim dedi yoksa beni mi yanlis duymustum. Ah yaa bu kadın çok şakacı .(sdfgsf)
"Ay anne çok sakacisin " dedim ve kahkaha atmaya başladım . bildiğiniz tepiniyordum.(sdgdssf)
"Ben çok ciddiyim çiçek. kabullensen iyi olur çünkü yarin kahvaltiya geliyorlar."
Annemin söylediklerini hala sindirememistim . saka mi yahhhhggaa.
İkimizde sessizce yemeklerimizi bitirdikten sonra sofradan kalkıp odama gittim.
Yatagima uzanıp neler olabileceğini düşünüyordum. Hayır yaniiii ne olabilir kiii...(neler olmadı ki sdfgddf)Sabah alarmın sesiyle yerimden sıçradım. Bi an harbi harbi ucuyorum sandım.(sdfgddf)
Banyoya gidip elimi yüzümü yikadiktan sonra üzerime siyah etegimi giydim. Ve beyaz salaş kazagimida giydikten sonra herşey tamamdiii . aynanın karşısına geçip sacimi dağınık topuz yaptım. Aynaya bakıp kendime öpücük atıp assagiya indim.
Hadi canım çüşünüz gelmişlerdi ve oha ama ohaaaaa dünkü öküz şuan bizim salonda oturmuş annemle sohbet ediyordu. Ne yaniiii bu üvey babam olacak kişinin oğlu benimde üvey kardeşim miydi. Ayhhhhhh birisi tutsun beniiiii bayilcamm.
"Çiçek günaydın kızım. Gel engin amcana ve aliye hoşgeldin de kızım."
Hemen cici kız rolüne bürünüp
"Hoşgeldiniz " dedim ve direkt bakislarimi aliye yonelttim. Öküzün trene baktığı gibi bana bakıyordu. Sen hayirdi koçum der gibi basımı saladim. Benim bu halim hosuna gitmiş olacakki sırıttı.Engin amca "gel çiçek kızım sende otur." dedi.
Annemin yanina geçip oturdum ve engin amcamisssss sorular sormaya başladı."EE çiçek kızım okul nasıl gidiyor. Bak aliyide seninle ayni okula yazdirdik."
Evettt canım kardesimle beraber okula giderdik. Ne mutlu bize yasasinnnnnnn. Off be sacmaliyorum ben.
"Evet dun tanismistik" dedi hemen öküz.
Bende onaylarcasina basımı salladim."Hadi kızım sen aliye odasını göster" dedi annem.
Kalkip aliyle yukarı çıktık. Odasını gosterdigimde birden kolumdan tutup içeri çekti. Noluyor hösttt bakislarimi atarken kulağıma eğilip
"Sürprizzzzz" dedi.
yorumlarını ve görüşlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. okuyan vote veren ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim :) )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gece
ChickLit''Geceyi seviyorum. Karanlık olmasaydı, yıldızları asla göremezdim." - Stephenie Meyer