Martir al universului

18 2 0
                                    

Vă războiți aiurea!Adevărații martiri sunt cei ai iubirii,nu martirii care au murit pentru zeii lor.Trişați făra sa  vreți jocul iubirii şi vă indepartați de  Legea Lumii. De ce contează atât de mult cine are dreptate si uitati de interesul religiei ,de a creea armonie pe Pămant. De ce va deziluzionati in aceasta fuga dupa adevarul suprem? Va spun eu care e ADEVARUL SUPREM. Nimeni nu are dreptate si nici nu va avea. Nimeni nu intelege cu adevarat Leagea  Lumii ,in adevaratul sens al cuvantului.Să simtim  cu adevarat Universul in noi ,sa fie noi,noi sa fim el . Chiar merita sa luptam pentru ceva ce nu stim sigur ca exista? Pentru ceva caruia ii gasim atat de multe argumente de inexistenta,dar continuam sa credem din simpla frică  de moarte. Deschideti ochii către oceanul  de iubire al acestei lumi. Ocean secat de toata aceasta religie sărată . De ce nu il umplem cu propriile noastre ambitii? Cu propriile noastre idealuri?De ce trebuie sa urmam  un drum determinat deja in viziune religioasa  si nu pornim  pe propriul nostru țel? De ce sa nu uitam de toate aceste conventii.... sa prindem curaj  SĂ NU MAI CREDEM -  sa imbracam acea pereche de aripi  si sa zburam  catre cunoasterea Iubirii  adevarate.

Pânze de Păianjeni OrbiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum