Otworzyli powoli pudełko z pizzą. Aromat wydobywał się z pudełka. Na pizzy leżał Ciastek Ruchacz z różowym dildem wetkniętym w usta.
- KURWA PRZECIEŻ CIE ZJADŁAM KURWIU!- Zaprotestowała Zuzia i wyjebała Ciastka Ruchacza przez okno. Ciastek Ruchacz wybił okno z laczka i rozpierdolił im kanape, poprzez zabijanie poduszki, następnie ją gwałcąc. Konrad zjadł go ostatecznie ginąc. Zginął. Ale żyje! Zostawił dildo. Może się przydać na później. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kiedy wszyscy zjedli pizze zdecydowali oglądnąć hentai na ich 69 calowym telewizorze znajdującym się w kuchni.
Wszyscy po kolei... 'bawili' się dildem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po południu Konrad postanowił wyjść na balkon. Popatrzył na słońce z twarzą dziecka, tego z teletubisiów. Dostał mind fuck i sobie sfapał. nadleciała chmura z twarzą seksi laski.
- TY DZIWKO CZEMU SOBIE OBCIĄGASZ PRZED MOIM DZIECIKIEM.?!- Kondziu odpowiedział, że jest napalony, więc szmata od razu zrobiła mu loda. Była cała w białej... Substancji.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mich wbiegła na balkon i od razu umarła od nadmiaru rozpierdolu jaki zobaczyła. No bo, to jest niespotykane, żeby chmura robiła loda dla człowieka. Gdy zdechła i zamieniła się w kwiatek, Zuza ją zjadła. Wyrzygała paczkę na której było napisane:
''Może wam się przydać ;)'' ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
CZYTASZ
ZxMxK // Dzikie Seksy 💦
FanficKiedy w grę, wchodzi trójkąt Illumi-... Trójkąt miłości... @ZuzixWolfx3 @SuicideHangingKitty @funny_foxy_PL3