Anna pov.
Ajung acasa și primesc un mesaj de la Finn pe noul meu telefon(Nokia Lumia 500 tot împrumutat de la același om,nu stii cum dau de el).......A doua zi:
Convorbire prin SMS:
F:hey ce faci
A:bine
A:tu?
F:auzi,vrei sa ieșim in oraș?
A:adică la o intanlire?
F:daaa cam așa ceva!!
A:Finn,tu când pleci in America la Comicon??
F:nu stiu,o sa vorbesc cu Noah sau cu Gatten!De ce intrebi?
A:ehh nimic
F:ok,deci la 8:00 ne întâlnim la City?
A:bine,de abia aștept!
F:și eu,paa
A:paaa
Arhhhh trebuie sa ma întâlnesc cu Finn la 8 si e de abia 6:50 deeeeeci mai am o ora și nu stiu cu ce sa ma îmbrac...
Ah gata stiu o sa ma îmbrac cu rochia și pantofi de la Finn și un ruj negru,cred ca merge....
Sa îmi pun bigudiuri,sa nu îmi pun bigudiuri?
Îmi pun bigudiuri și gata!După câteva minute...
OMG e 7:29 ce ma fac la 8 trebuie sa fiu cu Finn,doar e Valentine's day(,,Weeei'')
Ok îmi dau bigudiurile jos,sunt super creată arat....,arat....,arat ca mielul lu'Hristos!
Ok îmi pun tocurile și plec,mare greșeală sa îmi pun tocuri era sa cad de 3 ori,ok deci cadoul pentru Finn este(o brățara masculină pe care scrie Her King-regele ei)luată pe salariul mamei!Hi hi..
Bine am ajuns la City și îl văd pe Finn făcându-mi cu mâna merg in viteza spre el,dar iar ma împiedic și cad....arghhh tocurile£¥¥$$$......vieți.Finn pov.
Arghhhh trebuie sa ma intanlire cu Anna la 8 și e de abia 6:50 deeeeeci mai am o ora și nu stiu cu ce sa ma îmbrac...
Ah gata stiu o sa ma imbrac cu un sacou negru pentru Anna,cred ca merge....
Sa îmi pun bigudiuri,sa nu îmi pun bigudiuri?
Îmi pun bigudiuri și gata!După câteva minute...
OMG e 7:29 ce ma fac la 8 trebuie sa fiu cu Anna,doar e Valentine's day(,,Weeei'')
Ok îmi dau bigudiurile jos,sunt super creț arat....,arat....,arat ca mielul lu'Hristos!
Ok îmi pun pantofi cu toc și plec,ok deci cadoul pentru Anna este(o brățara feminină pe care scrie His Queen-regina lui)luată pe salariul tatei!Hi hi..
Bine am ajuns la City și i văd pe Anna,woow chiar ii place rochia de la mine?Cred ca da!
Bagă și ea putina viteza către mine,dar nu mai apuca sa facă un pas ca se împiedica și cade....
Saraca a luat-o rau,dar se ridica și vine....o iau de mana și mergem din nou la Starbucks...Ajunși la Starbucks...
A:hey
F::hey
A:ce faci?
F:bine tu?
A:bine
F:cum ți se pare sucul?
A:l-am terminat de mult...
F:a ok
A:îmi este cam foame
F:și mie
A:pai vrei sa mergem?
F:da
A:hai
....................................................
CITEȘTI
-LOST IN WORLD-
RomanceHey tu!da tu!ti s-a intamplat vreodata sa crezi ca nu mai poti rezista...dar singurul lucru care te poate intelege este muzica din telefon...? Ei bine...sunt Gwen Anna Loren...o simpla fata cu probleme mari...cel putin asa mi se spune...crush-ul meu...