Capitolul 37:e de rau!!!

49 3 1
                                    

A:*deschid tv-ul și dau la știri:
-Buna seara!Incepem știrile de după-amiaza!!
-Accident rutier garv...4 răniți și 2 decedați!
-Un chelner găsit mort la un restaurant din Constanța!
-Victima a murit pe loc!
A:vai de mine!!
F:e de rău!!!
J:eu v-am spus sa il ascundem!!!
A:doamne!trebuie sa fugim din țara!
F:nu ai pașaport și nici buletin!
A:putem face niște pasapoarte false!!
J:asta e și mai ilegal!!
A:știu!
-La locul crimei nu s-au găsit amprente!!
F:dar nu ai lăsat cutitul??
A:nu!*bag mâna in buzunar și il scot!!*
J:asta da gândire!
A:mersi!oi fi eu rea,dar nu-s proasta!
F:adevărat!!
-Imaginile cu cei care au produs crima vor fi clarificate in 24 de ore!
A:Ok,cât e ceasul?
J:e 5
A:Ok!

După 7 ore!
A:*ok,Finn și cu Jace dorm!Incet,încet ma ridic din pat...ma îmbrac in haine negre (ca de obicei),o masca de schi și am plecat la drum...ajunsă la restaurant,văd ca era plin de bodyguarzi!intru nevazuta pe geam și intru in sistemul de securitate și distrug filmarea in care parare partea cu victima!(iau toporul cu care am venit de la hotel și distrug tot)liniștita merg spre geamul pe care am intrat!
B(bodyguardul):HEI TU,ÎNTOARCE-TE ÎNAPOI!
A:*i-au toporul și il arunc in el(headshot)fug repede după topor și după bag un sprint către hotel!eram plină de sângele bodyguardului!

Jace pov.
Stau atat de bine,o simt pe Anna lângă mine așa ca o țin in brate!

Anna pov.
Intru încet in camera hotelului și incep sa ma dezbrac!eram plină de sange....dar ma uit la Jace și la Finn cu se tine-au in brate așa ca m-am gândit sa le fac o poza!
Am pornit o mică filmare,ce drăguți sunt!deodata,Jace il săruta pe Finn,și Finn il accepta!ce oribil!
F:ba ce faci?
J:eww,de ce ma pupai?
F:tu ma pupai!
A:*opresc imediat filmare și blițul și ma ascund in întuneric,eram decât in sutien și chilot...Finn aprinde lumina!(fuck,m-au prins)
F:Anna?
J:de ce esti dezbracata și plină de sânge?!
F:eu eram îndreptat cu privirea către toporul ei plin de sânge pe care il are in mâna!*spune Finn in soapta*
J:eu eram atent la corpul ei*spune Jace in soapta*
F:crezi ca ne face felul?*spune Finn in soapta*
J:nu cred...*spune Jace in soapta*
A:heiiii,băieți...(fuck,poate ma i-au la bătaie)
F:unde ai fost?
A:pana afara!
J:cu toporul?
A:da...
F:Ok!
A:eu ma duc la baie!
J:du-te!

Peste o ora...
Jace pov.
Finn doarme,iar Anna este încă la baie merg sa vad ce face...deschid usa incet și o văd,era in cabina de dus și făcea baie,era complet goală și o auzeam cum cânta!ce frumoasa e!doar ca se întoarce un pic și ma vede...închid repede usa și ma Băd repede in pat..................................................

-LOST IN WORLD-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum