A:LĂSAȚI-MA IN PACE!
M:bine...
După alte 2 săptămâni:
A:arghhh,mai e o luna și trebuie sa merg la scoala!nu i-am mai văzut pe ceilalți de la cearta cu Jasmine...singura care se mai chinuie sa dea de mine e Maria!Dar o ignor prefăcându-ma ca nu imi pasa
(TE PREFACI CA NU ÎȚI PASA!
DOAR CA SA TRECI PESTE PROBLEMELE CARE NU TE MAI LASA....)
A:M-am decis sa ies afara sa merg in parc și sa scriu citate!
Ajunsă acolo:
A:ce frumos e afara...soarele e pe cer...
Găsesc un copac mare și umbros si mă pune acolo jos in fund..deschid caietul și incep sa scriu citate...gen:
ȘI NIMENI N-O SA-NȚELEAGĂ VREODATĂ CA DUREREA VINE,UCIDE ȘI APOI PLEACĂ....ASTA-I PENTRU CEI CE PANA IERI ERAU MAMA ȘI TATA,DAR AZI PRIVESC IN GOL..O CRUCE ȘI DATA PENTRU CA NU VREAU S-AUD DIN NOU NE-ARTIFICII DE OAMENI CE VORBESC DE ALTII.........(pt. Cei care au murit in ,,COLECTIV'')
ORICÂND S-A ZIS DE LIBERTATE ȘI S-A SCRIS..
E UN VIS DE NE ATINS,ATAT DE UȘOR DE UCIS...Ridic capul din caiet și plangand ma gândesc ca dacă as murii,nimeni nu mi-ar duce dorul!imi șterg o lacrima și il văd pe Finn venind spre mine..ma șterg mai bine la ochi și văd ca nu era nimeni,cred ca înnebunesc!...știți cum se zice...Singurătatea îți poate face rău!..
Ma uit mai bine și il văd pe Finn,iar ma șterg la ochi,dar de data asta chiar era real...își întoarce privirea și ma vede!
F:Anna!
A:*ma ridic și incep să fug mai ceva ca la maraton*
F:Anna!Stai!
A:Lasa-ma!!*spun și fug in continuare,simt ca picioarele nu ma mai țin..deodata ma împiedic de o rădăcina de copac și fix când era sa fac un impact cu pământul...Finn ma prinde!!
F:Stai,te rog!
A:.....Ok........
F:mi-e dor de tine!!te vreau înapoi!!
A:*il i-au in brate spunându-i:
Și mie imi e dor de tine,prostutule!!
F:deci..ne împăcăm?
A:daaaa!
Peste 1 luna:
A:azi ii prima mea zi te scoala...pentru ca doar pe Finn il știu,m-au băgat cu el in clasa..unde era și Maria cu Jack și Jasmine...pentru ca Jace era in alta scoala in Los Angeles!!
A:Esti gata?
F:da,iubire!
A:hai!*pe drum eu cu Finn ne tine-am de mâna...toate fanele vene-au la noi..
Gen:Finn,ne dai autografe!!
A:eu am plecat de aici!!
F:stai!
Una din Fane:așa pleacă,CURVO!
A:ce ai zis?!*sar și o prind de parul ăla ciung al ei și insist sa trag de el..acea ,,fana'' era.....Millie!
F:fetelor gata!
M&A:nu!
F:AM SPUS GATA!*si vine și ma ia de pe Millie.....*
F:am spus gata!!!*si ma ia in brate!*
M:ha!TARFO!te apăra iubitul!!
A:arghhhh!*spun și vreau sa mareped la ea!*
F:am spus gata!
A:bine scuze!
F:nu-i nimic!nu o mai bagă in seama..așa a fost mereu!........................
(Scz..doar ca mama mi-a luat telul)
CITEȘTI
-LOST IN WORLD-
RomanceHey tu!da tu!ti s-a intamplat vreodata sa crezi ca nu mai poti rezista...dar singurul lucru care te poate intelege este muzica din telefon...? Ei bine...sunt Gwen Anna Loren...o simpla fata cu probleme mari...cel putin asa mi se spune...crush-ul meu...