A:Te iubesc!
F:Eu mai mult!
A:Eu cel mai mult!
F:hai sa îți dovedesc!
A:hai!
F:Ok!*spune și ma saruta adânc și pasional timp de 2 minute!deodata o fata care era geloasa pe mine...o chema Mona...vine și ma plesnește peste fata!*
Mo(Mona):idioato' i-ați gura aia ciungă de pe fața lui Finn!
A:dar cine te crezi tu?
Mo:viitoare nevasta a lui Finn!
A:ah da?!ia sa vedem dacă mai rezisti tu pana in acest așa zis ,,viitor''!
Mo:Ok!
A:fi pregatita*spun și ma reped cu cutitul la Mona!doar ca un băiat pe nume Emanuel care o place pe Mona mi-a pus piedica și cutitul mi-a intrat in obraz...il scot repede și ma reped din nou la Mona!de data asta Finn ma prinde de mana ca sa nu o lovesc,dar fără sa vreau am reacționat din instinct și m-am întors cu fata la el și i-am dat un picior in burta el lovindu-se de un perete in viteza mare....leșinând complet!sar pe Mona și ii scot ambii ochi...și ea murind la rândul ei......
Ma ridic de pe ea....clipesc repede de 10 ori și tocmai atunci am realizat ce am făcut!i-au repede cadavrele fără sa las pic de amprente pe ele,le bag intr-un sac și le ascund sub catedra....cu ajutorul colegilor mei am făcut și curat in clasa,dar am făcut rost și de haine curate!si in viteza mare fug către Finn pentru ca uitasem de el!
A:Finn!
F:......
A:Finn!puiule,Scularea!
F:........
A:Finn!te rog!te rog trezește-te!*spun și il sărut adânc,dar el nu se trezea....era in zadar....il duc repede la Elena(asistenta școlii)...
E:buna Anna!
A:buna Elena!am o mică problema!
E:care?
A:asta!*spun și il dau jos pe Finn din cârca mea!*
E:ce a pățit băiatul?
A:un coleg la bătut.....pentru ca s-a enervat pe el!
E:dar...nu are vânătăi!
A:da!i-a dat doar un picior in burta..și l-a leșinat de tot!!
E:stai un pic!
A:???
E:tu nu esti iubita lui?
A:Ba da!
E:ah...pune-l aici pe pat!
A:Ok!*spun și il pun pe pat!*
E:stai sa ii verificăm burta!
A:Ok!
E:😧😧😧!
A:e de rău?
E:cam..........da.....
A:Finn!imi pare rau......imi pare rau pentru ce ți s-a întâmplat!
F:.......
E:stai sa ii ridicam camasa sa vedem dacă are ceva la burta!
A:Ok........*Elena ii ridica camasa in locu loviturii și vede o vanataie in forma de picior.....*
E:du-te repede,foarte repede la dulapul ăla alb si scoate o perna micuța cu gheata de culoare albastra și adumi-o acum!!!!!
A:Ok!*zis si facut*
E:creed ca ar fi mai bine daca as lua perna si i-as lega-o cu pansament in jurul stomacului!
A:Ok!fa oricie vrei/poți!doar trezeste-l.
E:o sa încerc!o fac pentru tine!
A:îți multumesc!daca ai nevoie de ceva imi spui!te voi ajuta cu ce pot!
E:fără supărare!dar m-ai ajuta dacă ai pleca...pentru a imi face treaba!
A:Ok!o sa las un bilețel cu numărul meu pe dulăpior!daca e ceva...ma suni sau imi dai mess!si dacă întreabă de mine spune-i ca ma găsește acasă!
E:Ok!
A:îți multumesc mult!
E:cu plăcere!dar nu ai pentru ce!!*spune și își deschide brațele pentru o îmbrățișare...eu răspunzându-i!!*
A:când se trezește spune-i ca il iubesc!
E:așa am sa fac!
A:multu'paaa!
E:Paa!
A:*plec spre casa îngândurată...am luat portofelul lui Finn cu mine...lui i-am lăsat 20$ pentru taxi...iar eu ma duc acasă sa las ghiozdanele și după plec la mall sa ii i-au ceva lui Finn...sa vadă ca,chiar regret ce am făcut!ajunsa acolo...o văd pe Maria de mâna cu Jack!erau atat de fericiti....ma bucur pentru ei!
Intru in New Yorker și ii cumpăr o cămașă albastra super cute..și pe ea putem sa scriem oricie nume sau lucru!
Ma duc la casa și ii spun sa scrie pe ea:
-Finn rules!(Finn e cel mai tare)*domnisoara imi scrie pe ea...ii dau 12$ și plec!dar ceva imi atrage atenția!erau niște blugi rupți de culoare albastru deschis!erau atat de frumoși!ma duc și caut un M sau XS pentru el....i-au ce nimeresc,plătesc și plec!mai trec și prin alte magazine!ii i-au un parfum și niște pantofi și niște bigudiuri pentru ai face parul și mai cret..iubesc parul ăla cret!!!❤️mai merg ce merg și găsesc o jacheta rupta cu spini micuți din metal sau plastic la numai 50$(mama ce scumpă e)dar voi lua 2(din Pull&Bear)....după ce o cumpăr merg spre casa cu un chil de pungi!oare se v-a supăra dacă i-am cheltuit atâția bani pe astea?oare ii v-a place ceva?....Ok!mai bine nu mai pun atâtea intrebari!si sa bag sprint spre casa!pe drum primesc mesaj de la cineva!
??:am nevoie de ajutor!
A:cine esti?
??:sunt Elena!
A:a Ok!cu ce te pot ajuta?s-a întâmplat ceva?
E:nu prea știu ce/cum sa o spun.......
A:te rog...doar spune-o!
E:......pai....Finn....nu prea e bine....
A:ce?cum?de ce?
E:lovitura....a fost..fatală....nu zic ca e mort!dar nici mult nu mai are.....
A:cu ce il pot ajuta?
E:putem decât sa speram ca v-a fi bine......
A:multumesc oricum,Elena!
E:cu plăcere!
A:Paa!
E:Paa!
A:*fuck!ce proasta am fost!cum am putut sa ii fac asta?!!cum??!...imi i-au sacosele după mine și plec spre casa...!
Ajunsa acolo...mai am o speranța ca Finn se v-a face bine!asa ca ii voi face o mică surpriza!i-au din grădina 10 trandafiri și le rup petalele!fac o mică cărare de la usa pana in camera noastră!cu cât urmarea cărarea mai mult cu atat găsea câte o punga in care se aflau hainele pe care i le-am cumparat!merg in camera si ma uit la telefon sa vad cat e ceasu' si pe ecranul de pornire era un mesaj de la Elena:
-Finn se simte din ce in ce mai rau...transpira si respira din ce in ce mai greu....
A:ok!imi pare rau pentru el!mai gaseste ceva cu care il poti ajuta!ok?
E:ok!voi face tot ce pot!
A:mersi mult!
E:pentru putin!
A:*ce ma fac eu,daca Finn nu mai e?parinti nu mai am!bani nu mai am!vai de mine..:(((...spun si imi i-au lama...si incep sa ma tai cu ea...dupa 2 minute mana mea arata asa:........mai tai putin,putin si cand ajung aproape de vena...Finn intra pe usa cu pungile pe care i le-am cumparat.....
F:Anna!
A:Finn!*spun si ma duc in alt colt al camerei taindu-ma mai tare!....stiam ca mintea imi joaca feste....*
F:Anna!
A:.......*ma tai din ce in ce mai tare incepand sa plang!....*
F:Anna!termina!
A:......*si cand sa ajung la vena....Finn se repede la mine si imi i-a lama din mana aruncand-o pe geam!
F:Anna!ce dracu faci?!vrei sa mori?!eu ce kkt ma fac fara tine?!*spunea si se apleca peste mine pana cand a ajuns la 10cm de mine...eu nedumerita ma uit la el!pun mana pe fata lui si plangand spun:*
A:E....es......es.....est....eati real?!
F:da!da sunt!
A:*plangand si mai tare ii sar in brate!El aruncandu-ne pe amandoi in pat,cazand peste mine si sarutandu-ma adanc!
A:dar cum e posibil?*spun eu foarte mirata,scotandu-mi telefonul din buzunar....vad ca am un mesaj de la Elena in care imi spunea:
-Finn s-a trezit!e un miracol!!!!il trimit acum acasa cu un taxi!pwp😘..paaa!
F:tot ce stiu e ca:m-ai lovit...m-am izbit de nu stiu ce kkt si dupa...negru...ma trezesc intr-o campie cu un om care zicea ca e Dumnezeu si ma intreba daca urc sau cobor...
A:si tu ai fost pe moarte?
F:adica?...
A:ca atunci cand m-am spanzurat eu...am zis ca urc,ca urc si ma pierdeati mai mult...pana cand m-am gandit la tine si vreau sa te iert...asa ca am coborat si te-am auzit pe tine cantand Fuck away the pain.................................Srry guys...dar nu prea am avut timp de postat...si urmatorul capitol apare duminica sau luni...am o imormantare....sper sa ma revansej..va iubbbbbesc..2k de👁!va iubbbb mult...nu stiti ce inseamna asta pt mn❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭
CITEȘTI
-LOST IN WORLD-
RomanceHey tu!da tu!ti s-a intamplat vreodata sa crezi ca nu mai poti rezista...dar singurul lucru care te poate intelege este muzica din telefon...? Ei bine...sunt Gwen Anna Loren...o simpla fata cu probleme mari...cel putin asa mi se spune...crush-ul meu...