J:de ce plângi?
A:pentru ca te iubesc.......(in mintea mea:nu e asta)
J:și eu te iubesc,bebe!
A:eu ma duc la colegele mele?
J:bine,eu ma întorc la baieti,dacă ai nevoie de ceva ma suni!
A:bine!
A:hey!
R:hey,Anna!
L:de ce esti așa de......posomorata?
A:poveste lunga!
Cri:te-ai despărțit de Finn și acum esti împreuna cu Jace,dar nu prea îți place pentru ca îți e dor de Finn chiar dacă in minte ai o tentativa de sinucidere aruncându-te de pe acoperișul casei de 2 etaje!
A:de unde......ai știut?
Cri:te cunosc!
A:ok......După 5 ore:
A:fetelor,e ora prânzului!
L:hai sa mâncam!
A:cum vrei tu!
A:*ajunse la masa,toate 4 așteptarăm mâncarea.
L:Anna,mănâncă și tu ceva!Tot freci furculița aia prin mâncare!
A:eu ma duc afara!
L:vin și eu!
A:nu,vreau sa fiu singura!
L:ok!
A:*ies afara și îl văd pe Jace beat, cu 2 gemene care se dădeau la el!Una dintre gemene se uca pe el și îl săruta adânc,Jace se tot ferea de ea,dar îl ținea prea strâns!
A:Jace,ne despărțim pentru totdeauna!
J:Anna,stai!
A:*ma urc repede pe acoperișul casei de 2 etaje și ma uit in jos....distanță era mare!Mai stau 2 minute amintindu-mi de momentele frumoase cu Finn...
Ma pun pe marginea acoperișului îmi las capul pe spate și mâinile in lateral întinse drept,închid ochi și mi dau drumul înainte!Imi văd toată viața in fata ochilor,dar când sa ma izbesc de pământ ceva ma prinde,era Jace plângând spunându-mi ca ii pare rău și nu ma va mai lasă niciodată sa fac asta!Finn pov.
Ma trezesc și deschid televizorul sa văd ce mai e pe la TV...Dau la știri și văd ca sunt o tona de reporteri lângă o fata care sta cu spatele,când se întoarce,am văzut ca este Anna!
Re(reporterul):de ce te-ai gândit sa recurgi la actul acesta de sinucidere!
F:de sinucidere!
A:pai,îmi este dor de cineva!
Re:cine este acel cineva?
A:Finn,Finn Wolfhard!
F:awww,și mie îmi e dor de tine!
G(Gaten):bro,nu te aude!
F:nu strica momentul!
................................................................Scuzați,dar chiar nu L-am putut face mai lung!
CITEȘTI
-LOST IN WORLD-
RomansaHey tu!da tu!ti s-a intamplat vreodata sa crezi ca nu mai poti rezista...dar singurul lucru care te poate intelege este muzica din telefon...? Ei bine...sunt Gwen Anna Loren...o simpla fata cu probleme mari...cel putin asa mi se spune...crush-ul meu...