Jdi dál Wendy!

0 0 0
                                    

Rok: 1456...
Věk: 65 upířích let

Znáte ten pocit, jak se procházíte temným lesem s nádhernými zvuky? Zvuky dokonalého ticha a zpěvu nejkrásnějších píšťal v nejhezčím orchestru zvaném koruna, zpěvu ptáků. Zvuky pomalu rostoucích plodů lesa a hub... zvuky rostoucích ostružin a malin, které byste nejraději snědli?

Já mám pokaždé to štěstí, že mne někdo vyruší. A pokaždé se mnou je mé upíří dvojče... Sheila. Krásná blondýna s černými linkami, krvavě červenými rty a bílými špičáky. A stejně jako já má zelené oči. Obě v podstatě vypadáme stejně.

Už několikrát nás honili vesničané pro Vampírství. Už několikrát jsme vyvázly jen těsně. Ale dnes ne... Dnes moje sestra zřejmě zemřela.

Vesničané si znovu vzali vidle a pochodně. Vydali se asi 5 kilometrů směr Západ k lesu. Ale skandování jsme slyšely už dávno. Jak moje sestra běžela po mém boku, upadla na zem, do bezvědomí. Celá vesnice nebyla daleko a skandování mi trhalo uši, ale já ji vzala kolem ramen a utíkala... Moc pomalu. Vesničané byli asi 30 metrů od nás, když se probrala. Podívala se kolem sebe a strhla se mi. Řekla něco ve smyslu, že raději umře jen ona než my dvě a proměnila mne na netopýra. (Díky tomu, že jsme dvojčata, tohle umíme.)
"Jdi dál Wendy!" Řekla, usmála se a vesničané se na ní vrhli. A já uletěla... sprostě uletěla místo toho, abych jí zachránila. Já se stala hambou celé Vampíří generace. Proto mne vyhodili a já žiji v lese... jmenuji se Wendy a jsem zrádce.

EarthKde žijí příběhy. Začni objevovat