Někdo navíc

0 0 0
                                    

Rok: 1648
Věk: 91 upířích let

Běžím pustou krajinou. Můj přítel je mi v patách, oba se smějeme a vůbec nechápeme, jaké hlouposti tu děláme. Nikdo to nechápe.

Na chvíli se mi Abe ztratil z očí. Zprvu jsem si myslela, že se proměnil v netopýra a schoval se, aby mě pořádně vylekal, což také udělal. Ale jinak, než si dokáži představit. Abe se proměnil v netopýra a rychle ke mě přiletěl. Poté se změnil zpět, stoupl si přede mne a zaostřil. Lekla jsem se, ale ne moc, jak jsem si představovala.

"Co se děje?" Ptala jsem se. Nechápala jsem co se děje. Cela příroda utichla, jen vítr se zvedl a zatáhlo se.

Abe neodpověděl. Stále upřeně hleděl do jednoho místa v trávě. A já viděla to samé co on. To samé, na co mířily jeho modrozelené oči. Červené oči se zableskly a tráva pohnula.

Najednou Abe z nenadání začal skuhrat, pištět po netopýrsku, padl na kolena a držel se za uši. Zaječela jsem, choval se nepředstavitelně. Vytasil své drápy a začal si rozškrabovat obličej. Zkoušela jsem mu ruku odtrhnout, ale jen mě drápnul do obličeje až do krve, odhodil daleko a stále si rval obličej. Když ucítil, že to takhle nepůjde, probodl se. Přesně do srdce a padl.

Z trávy se ozval nenávistný smích, který v zápětí umlkl, mraky se rozehnaly a příroda ožila. Proč mi ta věc, ten někdo, kdo byl navíc zabil přítele nepochopím.

Abe ležel na trávě s rozdrázaným obličejem, špičáky zapíchlími do dásně a probodlým srdcem. Do dneška nenávidím toho, kdo mi zabil Abea. Do dneška hledám toho, kdo si dovolil se k nám jen přiblížit. Jmenuji se Chloe a mstím se...

EarthKde žijí příběhy. Začni objevovat