Αλλη μια βαρετη μερα, το ιδιο πρωινο ξυπνημα,η ιδια ρουτινα,η ιδια δυσκολη αποφαση στο τι θα φορεσω,η ιδια βαρετη διαδρομη και οι ιδιες ανεπιθυμητες φατσες καθηγητων και καθηγητριων με το ψευτικο χαμογελο ζωγραφισμενο στα χειλη.
Η Lucy με περιμενει κατω απο το σπιτι μου, αυτο το κοριτσι παντα ειναι ευδιαθετο...πως τα καταφερνει?Κατεβαινω και αγκαλιαζομαστε σφιχτα για καλημερα. Στη διαδρομη συζηταμε για διαφορα θεματα.Ειναι και αυτες οι στιγμες που μιλαει μονο η Lucy και εγω υποτιθεται οτι την ακουω, μα στην πραγματικοτητα ειναι χαμενη σε εναν δικο μου κοσμο,κοιταω το κενο και σκεψεις πλημμυριζουν το μυαλο μου.
Φτανοντας στο σχολειο περναμε την καγκελοπορτα και διασχιζουμε το προαυλιο μεχρι να μπουμε μεσα στους διαδρομους.Περναμε μπροστα απο το κυλικειο και ανεβαινουμε τις σκαλες. Φτανουμε στο τελευταιο σκαλι και καθομαστε περιμενοντας να χτυπησει το κουδουνι. Μετα απο ενα 10λεπτο ο ηχος του κουδουνιου ηχει στα αυτια μας.Τοσο διαπεραστικο και ενοχλητικο. Βγαινουμε εξω για προσευχη. Συνηθως ανεβαινουν μονο τα φυτα για προσευχη, σιγα μην ανεβαιναμε εμεις.
Μπαινουμε στις ταξεις μας, καθομαι στο θρανιο μου και απο πισω που η Lucy.Μπαινει μεσα ο καθηγητης των μαθηματικων μας. Στεκεται μπροστα στον πινακα,μας κοιταει ολους εναν προς εναν με προσοχη και αφηνει εναν αναστεναγμο.
<<Καλα μου παιδια, μαθητες μου.Ξερετε ολοι σας οτι δεν θα ειμαι πλεον καθηγητης σας,περυσι ηταν η τελευταια μου χρονια.Τα χρονια δυδασκαλιας μου τελειωσαν, ελπιζω να μαθατε αρκετα πραγματα απο εμενα και να σας βοηθησα αρκετα.>> ειπε με την γερικη αλλα βροντερη φωνη του
Ω θεε μου τι ακουω πρωινιατικα, λυπηθειτε με λιγο δεν κοιμηθηκα καλα.
<< Ομως εννοειται πως δν σας αφησα ετσι, θα σας αναλαβει ενας νεος καθηγητης με πολλες γνωσεις. Θα σας βοηθησει αρκει και εσεις να δειχνετε ενδιαφερον για το μαθημα του. Κυριε Smith περαστε.>>
Ακουω βηματα και σηκωνω το βλεμμα μου.Αντικριζω εναν νεαρο με ξανθα μαλλια και καφε ματια. Εντονες γωνιες και ερωτευσιμα σαρκωδη χειλη.Μπορω να πω οτι ειναι αρκετα ομορφος και πιανω τον εαυτο μου να εχω μεινει εκει να τον κοιταω.Μολις αντιλαμβανομαι οτι με κοιταει αμεσως παιρνω το βλεμμα μου απο πανω του και κοιταω το πατωμα. Συνηθιζα να το κανω αυτο.
<<Λοιπον παιδια θελω να δειξετε σεβασμο στο νεο σας καθηγητη και να φαιρεστε οπως φαιροσασταν και σε εμενα.>> γυρναει και με κοιταει. <<Εκτος απο σενα Sara παιδι μου, σε παρακαλω μην δημιουργεις προβληματα.>> προσθεσε και εκανε μερικα βηματα για να φυγει.
Κοιταξα στιγμιαια τον νεο καθηγητη και με κοιτουσε ηδη με ενα μυστηριο βλεμμα.Ο παλιος μας καθηγητης μας ευχηθηκε καλη αρχη με τον καινουριο μας καθηγητη και εφηγε απο την ταξη.Ο νεαρος καθηγητης γυρισε μπροστα για να εχει καλυτερη οπτικη γωνια και μας κοιταξε εξεταστικα.
<<Λοιπον παιδια ειναι ο κυριος Kevin Smith, θα με φωναζετε καθηγητα ή κ.Smith.Ελπιζω να τα παμε καλα και να μην εχουμε προβληματα.>> ειπε και χαμογελασε με ματια που ελαμπαν.
Helloooo, λοιπόν αυτή είναι η πρώτη ιστορια που γραφω. Θα προσπαθησω να ανεβάζω όσο πιο γρήγορα γίνεται , σας ευχαριστώ όσους διαβάσετε την ιστορία μου. Αφήστε σχόλιο και πατήστε αστεράκι, τα λέμε σύντομα φιλιαα 💗❤💗
YOU ARE READING
Μαθηματικος για μπουνιες!!
RomanceΕιμαι η Sara Aderson, μια 17χρονη με ροζ pastel μακρυα μαλλια καφε ματια και λευκο δερμα. Δεν ειμαι απο τα παιδια που δεχονται bullying αλλα η ζωη μου ειναι μια φρικη. Εγω και η κολλητη μου Lucy εχουμε πολλα κοινα, ισως και γι' αυτο ειμαστε κολλητ...