Πολύ περίεργος τύπος

38 4 0
                                    

● Kevin's pove ●

Που μπορεί να ειναι; Έχει αργήσει πάρα πολύ. Μήπως έπαθε κάτι ; Ή απλά έκανε κοπάνα. Ναι, για να λείπει μαζί με την φίλη της ίσως αυτό είναι. Αχ έλεος αυτό το κορίτσι, καταφέρνει και με νευριάζει συνεχώς. 《Λοιπόν παιδια; Λύσατε την άσκηση;》

《Καθηγητά μπορώ να σηκωθώ να λύσω εγώ την άσκηση;》ρώτησε μια μαθήτρια.

《Ναι φυσικά Courtney, σήκω.》 Της έδωσα τον μαρκαδόρο και αυτή μου έριξε ένα μεγάλο χαμόγελο.

《Ορίστε, πιστεύω ότι είναι σωστή.》είπε και γύρισε να με κοιτάει. 《Συγχαρητήρια Courtney, είναι ολοσωστη μπράβο. Μπορείς να καθίσεις στην θέση σου.》 Της ειπα και πήγα δίπλα στην έδρα. Ξαφνικά κάποιος χτυπούσε την πόρτα. 《Παρακαλω;》 ρώτησα περιμένοντας να δω ποιος χτυπάει.

《Καθηγητά, χίλια συγνώμη που αρχίσαμε αλλά μας έτυχε κάτι πολύ σοβαρό, μπορούμε να περάσουμε και ας έχουμε πάρει απουσία;》 ρώτησε η Lucy και ακριβώς από πίσω της στεκόταν η Sara. 《Λυπάμαι πολύ Lucy αλλά όχι δν μπορώ να σας αφήσω να περάσετε, έχετε αργήσει 20 λεπτά, δεν γίνεται.》 της είπα αποφευγοντας να κοιταχτώ με την Sara. 《Εντάξει, και πάλι χίλια συγνώμη.》είπε με κατεβασμένο κεφάλι και έκλεισε την πόρτα. Η αλήθεια είναι πως η στάση της Lucy με προβλημάτισε λίγο, τόσο αθώο κοριτσάκι και μάλιστα στεναχωρήθηκε που έχασε το μάθημα.

Μετά από 15 λεπτά μαθήματος χτύπησε το κουδούνι. Όλα τα παιδια μάζεψαν τα πράγματα τους και βγήκαν έξω. Έμεινα για λιγο να κοιτάω την άδεια αίθουσα. Σκεφτόμουν ότι δεν ήθελα να έρθω σε επαφή μαζί της, θα την αποφεύγω όλη την μέρα. Νιώθω...αμηχανα.

● Sara's pove●

Καθόμουν στις σκάλες μαζί με τα κορίτσια και κουτσομπολεύαμε. 《Και σοβαρά τώρα σηκώθηκε η Courtney και την έλυσε;》ρώτησα τα κορίτσια. 《Ναι σου λέω κατευθείαν πετάχτηκε για να την λύσει.》 μου είπε η Mina. 《Αχ τι γλυφτρώνι αυτό το κορίτσι.》εξέφρασα την ενόχλησή μου. 《Έλα λες και δεν την ξέρεις από την πρώτη λυκείου ότι είναι έτσι, θέλει συνέχεια να δείχνει πόσο καλή είναι στα μαθηματικά.》 συμπλήρωσε η Elkie. Την κοίταξα και μετά έστρεψα το βλέμμα μου στον διάδρομο. Περπατούσε ο Kevin και μόλις μας είδε απλώς έκανε μεταβολή και πήγε προς τα γραφεία. Μα τι έχει πάθει αυτός ο άνθρωπος, μάλλον δν ξύπνησε και πολύ καλά.

Οι ώρες των μαθημάτων πέρασαν αργά και πολύ βαρετά, με εμένα να σκέφτομαι την αντίδραση του μόλις με είδε. Τι φάση αυτός ο άνθρωπος; Την μια με πάει σπίτι και μου φαίρεται καλά και την άλλη απλώς με αγνοεί και με αποφεύγει. Πήγα σπίτι και έπεσα με τα μούτρα πάνω στο κρεβάτι. Η αλήθεια ήταν πως ήμουν αρκετά κουρασμένη, αλλά δν ήθελα να κοιμηθώ. Κοίταξα απέναντι  προς το διαμέρισμά του. Δεν έχει δώσει σημείο ζωής, ούτε φώτα ανοιχτά υπάρχουν. Λείπει από το σπίτι τέτοια ώρα;

● Kevin's pove ●

Έφτασα στο σπίτι πιο γρήγορα από την Sara. Καθόμουν στο μπαλκόνι και απλά κοιτούσα τον δρόμο. Μόλις την είδα να πλησιάζει κατευθείαν μπήκα μέσα, έκλεισα τις κουρτίνες, τα φώτα και κρύφτηκα. Ήμουν αποφασισμένος πως ήθελα να ηρεμήσω λίγο. Νιώθω περίεργα όταν την νιώθω κάπου κοντά μου. Θέλω να ηρεμήσω. Είδα ότι καθόταν και κοίταζε από την μπαλκονόπορτα. Μάλλον με έψαχνε. Δεν ξέρω..έτσι μου φάνηκε.

Ναι ναι πιστέψτε το έβαλα και Kevin's pove και θα έχω πολλά ακόμη. Ελπίζω να σας άρεσε. Ξερω σας αφήσω για αρκετό καιρό αλλά θα επανορθώσω. Είναι δύσκολο τώρα με την εξεταστική να ανεβάζω κάθε μέρα αλλά σας υπόσχομαι ότι θα ανεβάζω όσο πιο συχνά μπορώ. Σας λατρεύω!!! Πατήστε  αστεράκι και αφήστε σχόλιο, φιλιααααα💋❤💖

Μαθηματικος για μπουνιες!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora