Τον κοιτούσα..επιμονα..δν μπορουσα να ξεκολλήσω το βλέμμα μου από πάνω του. Ήταν τόσο διαφορετικός. Η εμφάνιση του ήταν τελείως διαφορετική. Καμία σχέση από την καθημερινή του εμφάνιση. Ήταν εκεί μαζί με τους φίλους του και γελούσαν. Τόσο όμορφος. Ξαφνικά γύρισε μπροστά και το βλέμμα του έπεσε πάνω μου. Σοβάρεψε το πρόσωπό του και με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω. Επέστρεψε το βλέμμα του στα μάτια μου και μετά από λίγο κοιταξε αλλού.
《Saraaa...εισαι καλα;;》 με ρώτησε η Elkie κουνώντας το χέρι μου για να ξυπνήσω από τις σκέψεις μου. 《Εμμ ναι ναι είμαι μια χαρα.》 είπα και ήπια μια γουλιά από το ποτό μου. 《Είσαι σιγουρηη;; Νομίζω ότι κοιτούσες τον κύριο Smith.》 είπε και με κοίταξε πονηρά. 《Τι ;; Οχι, ούτε καν. Πώς σου ήρθε αυτό;;》 εξισα το κεφάλι μου και κοίταξα τριγύρω. 《Μα αφού κοιταχτήκατε, το ειδα.》είπε και με πλησίασε. 《Εε απλώς μας είδε ότι είμαστε εδώ, δν έγινε και κάτι.》 την κοίταξα αλλά είμαι σίγουρη πως δν την έπεισα.
Ξαναγύρισα και έπιασα έναν φίλο του να με κοιτάει και κατευθείαν γύρισε και είπε κατι στον Kevin και αυτός κατευθείαν με κοίταξε σοβαρός. Γύρισα προς τα κορίτσια και κοιταχτήκαμε.
《Πάμε να χορέψουμε ;》μας προτείνει η Mina. Κοιταζόμαστε και κουνάμε καταφατικά τα κεφάλια μας.
Φτάνουμε στο κέντρο του μαγαζιού και αρχίζουμε και χορεύουμε στον ρυθμό της μουσικής. Βέβαια δν είναι και πολύ εύκολο με τα κοντά φορέματα που φοράμε. Ήδη νιώθω λίγο άβολα που μας κοιτάνε όλοι.
Ξαφνικά μας πλησιαζουν δυο αγορια. Για μισό λεπτό. Αυτοί οι δύο είναι από την παρέα του Kevin. Γιατί ηρθαν;;
Αρχίζουν και χορεύουν μαζί μας ο ένας έπιασε την Elkie και ο άλλος την Mina. Χόρευαν μαζί τους. Ομγ τις κολανε πάνω τους. Τις λυπάμαι κάπως. Τις κάνουμε νόημα ότι εγώ και η Lucy πάμε να καθίσουμε στο τραπέζι. Κάποια στιγμή μου λέει η Lucy ότι πάει στο πάει στο μπάνιο. Έτσι έμεινα μόνη μου στο τραπέζι.
Βλέπω με την άκρη του ματιού μου ότι κάποιος στέκεται από πίσω μου. Γυρνάω και τον βλέπω.
《Εμ γεια σας κύριε Smith.》είπα διστακτικά. 《Γεια σου και εσένα Sara.》 είπε και στάθηκε δίπλα μου. Πρώτη φορά με είπε Sara.
Γεια σααας, χίλια συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω αλλά είχα τρεξίματα με τον χορό μου. Λοιπον τι νομίζετε ότι θα γίνει μεταξύ τους; Νομίζω καλά τα πανε εσείς τι λετε; Αφήστε σχόλιο και πατήστε αστεράκι , φιλιαααα💗❤💗
YOU ARE READING
Μαθηματικος για μπουνιες!!
RomanceΕιμαι η Sara Aderson, μια 17χρονη με ροζ pastel μακρυα μαλλια καφε ματια και λευκο δερμα. Δεν ειμαι απο τα παιδια που δεχονται bullying αλλα η ζωη μου ειναι μια φρικη. Εγω και η κολλητη μου Lucy εχουμε πολλα κοινα, ισως και γι' αυτο ειμαστε κολλητ...