Δηλώνω ερωτευμένη

45 6 1
                                    

Σηκώθηκα νωρίς νωρίς και πήγα στο μπάνιο για να πλυθώ. Κάθε Σάββατο πρωί σηκώνομαι και πάω για τρέξιμο. Έχω συνηθίσει εδώ και 3 χρόνια.

Άνοιξα την ντουλάπα μου, έβγαλα ένα κόκκινο κοντό σορτσάκι και ένα άσπρο μπουστάκι. Έβαλα αντηλιακή κρέμα προσώπου, έπιασα τα μαλλιά μου μια κοτσίδα και φόρεσα τα αθλητικά μου. Πήρα το κινητό με τα ακουστικά και κλείδωσα.

● Μετά από 1,5 ωρα ●

Έφτασα στο σπίτι και στεκόμουν στην εξώπορτα για να ξεκουραστώ. Ανάσαινα πολύ βαριά και ένιωθα την καρδιά μου να θέλει να βγει από τον θώρακα μου. Ακούω τον ήχο των κλειδιών στην εξώπορτα της απέναντι πολυκατοικίας. Γυρίζω και βλέπω τον Kevin να με κοίταει από πάνω μέχρι κάτω με γουρλωμένα μάτια. Του χαμογέλασα και πάνω που πήγα να τον χαιρετήσω άνοιξε την πόρτα και μπήκε στην πολυκατοικία βιαστικά. Μα καλά τι τον έχει πιάσει τέλος πάντων ; άνοιξα την εξώπορτα της πολυκατοικίας μου και μπήκα μέσα. Όταν μπήκα στο διαμέρισμα μου έβγαλα τα αθλητικά μου και τα ρούχα μου και μπήκα και μπήκα να κάνω ένα κρύο ντουζ.

Βγηκα από το ντουζ και πήγα στο δωμάτιο για να ντυθώ.Ηταν έξω στο μπαλκόνι και μιλούσε στο κινητό. Περπατούσε πέρα δώθε νευρικός. Ντύθηκα γρήγορα και έκατσα στο κρεβάτι και πήρα στα χέρια μου το laptop.

● Kevin's pove ●

Οκ δεν περιμενα να δω κάτι τετοιο, ήταν πολύ απότομο. Στεκόταν εκεί με την ατιμελιτη κοτσίδα της, με το υπερβολικά κοντό της σορτσάκι και με την άσπρη βρεγμένη της μπλούζα. Από την μια πανικοβλήθηκα και κατευθείαν άνοιξα την πόρτα, αλλά από την άλλη μου αρεζε αυτό που έβλεπα. Μου άρεζε πολύ. Αχ και αυτό το βλέμμα της. Μα τι εχω πάθει, είναι μαθήτρια μου και μάλιστα αυτή που με  νευριάζει συνεχώς. Κάτι πάει λάθος με εμένα. Πρέπει να κρατάω αποστάσεις.

● Sara's pove ●

Κάθησα μέσα όλη την μέρα. Το απόγευμα το πέρασα βλέποντας ερωτικές ταινίες στο laptop. Αλλά συνεχώς η μορφή του τριγύριζε στο μυαλό μου. Είχα την ανάγκη να μιλήσω σε κάποιον. Άρπαξα το κινητό μου και πήρα τηλέφωνο την Lucy.

L:"Έλα Sara μου τι έγινε;"
S:"Να..εμμ..πρεπει να σου πω κατι."
L:"Φυσικά, ότι θέλεις μπορείς να μου το πεις."
S:"Lucy..ειμαι ερωτευμένη.."
L:" Τι;; Ομγ αληθεια;; Αχ ποιος είναι ο τυχερός;"
S:" Ειμαι σίγουρη ότι δεν θα το πιστέψεις."
L:"Ελαα πες μουυ..!!"
S:"Λοιπόν..εμμ..ο κ. Smith."
L:" Τι; Αχαχαχα έλα τώρα Sara δεν ψάρωσα, άντε πες μου."
S:"Μα σου είπα, είμαι ερωτευμένη με τον κ. Smith."
L:"Σοβαρά τώρα; Μα εσύ Sara τον απεχθάνεσαι."
S:" Ναι έχεις δίκιο, στην αρχή δεν ήθελα ούτε να τον βλέπω, αλλά τώρα δεν ξέρω..όλα άλλαξαν.."
L:" Χμμ καταλαβαίνω. Κοίτα η αλήθεια είναι ότι είναι ομορφούλης και ο πιο νεαρός καθηγητής, οπότε νομίζω πως σε καταλαβαίνω. Και είναι πολύ λογικό μην ανησυχείς."
S:" Πφ εντάξει, αν είναι τα ξαναλέμε σύντομα, πάω για παρακολούθηση."

Άκουσα την Lucy να γελάει και αφού είπαμε καληνύχτα το κλείσαμε. Άφησα το κινητό και βγηκα έξω στο μπαλκόνι. Ήταν ήδη έξω, και καλά σαν να μην τον είχα δει. Ήταν χωρίς μπλούζα και πάλι κάπνιζε καθώς κοιτούσε κάτω  στον δρόμο. Τόσο γλυκός και τόσο όμορφος αλλά έχει ψυχρό χαρακτήρα, τουλάχιστον απέναντι μου. Θέλω τόσο πολύ να το μιλήσω.  Εκείνη την στιγμή τον είδα που σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε. Μείναμε να κοιτάμε ο ενας τον άλλον. Είχε πολύ σοβαρή έκφραση και αυτό με τρόμαζε κάπως. Πήγα να τον χαιρετήσω αλλά εκείνος απλά έσβησε το τσιγάρο του και μπήκε μέσα στο σαλόνι. Είχα απογοητευτεί τόσο πολύ και δεν ήξερα τι άλλο να κάνω. Απλώς δεν με συμπαθεί.

● Kevin's pove ●

   Καθόμουν και την κοιτούσα επίμονα. Δεν ήθελα να χάσω την επαφή με τα μάτια της. Είχα κολλήσει. Την είδα που πήγε να σηκώσει το χέρι της για να με χαιρετήσει μάλλον. Έσβησα γρήγορα το τσιγάρο μου και μπήκα  μέσα στο σαλόνι, αφήνοντας την εκεί, με το κεφάλι κάτω. Λογικά θα απογοητεύτηκε. Της φέρομαι χάλια. Ούτε καν την χαιρετάω. Νιώθω άσχημα. Συνέχισα να την παρατηρώ από την μπαλκονόπορτα. Ήθελα να την κοιτάω ακόμη και όταν αυτή δεν με κοιτούσε. Νοιαζόμουν για εκείνη. Ακόμα και αν δεν το έδειχνα. Έτρεφα  πολλά συναισθήματα για αυτό το κορίτσι.

Γεια σαααας, πως είστε ελπίζω να είστε πολύ καλά. Λοιπόν έχουμε πολλές εξελίξεις σε αυτό το κεφάλαιο. Πώς σας φαίνεται το "Savin"? Καλή επιτυχία με τις πανελληνιες και τις εξεταστικές σας. Όσοι δίνετε πανελληνιες σας εύχομαι να περάσετε εκεί που θέλετε. Τα ξαναλέμε πολυ σύντομα, πολλά φιλιά 💋❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Μαθηματικος για μπουνιες!!Where stories live. Discover now