Και εσύ εδώ;;

56 6 2
                                    

Η Lucy με πλησίασε και κοίταξε μια εμένα και μια τον καθηγητή. Εκείνος κατευθείαν γύρισε και κοίταξε τα αλλά παιδιά. Είναι η ιδέα μου ή ήταν κάπως νευρικός. Πήγαμε και καθίσαμε στις θέσεις μας.

Κατά την διάρκεια του μαθήματος παρατήρησα ότι ο κ.Smith μου έριχνε κλεφτές ματιές. Δεν μπορούσα να καταλάβω όμως γιατί και αυτό με φρικαρε. Τον έχω ικανό χωρίς να φταίξω σε τίποτα να μου βάλει τις φωνές.

Κάποια στιγμή μας έβαλε να λύσουμε μια άσκηση στο βιβλίο. Εννοείται πως εγώ έκανα και καλά ότι προσπαθούσα. Εκείνος στηρίχτηκε στον τοίχο και με κοιτούσε επίμονα με ένα σεξυ βλέμμα. Ομγ τι λεωωωω;;; Οχι αποκλείεται να είπα αυτό που νομίζω ότι είπα. Συνέχισε να με κοιτάει .

《Aderson, έλυσες την ασκηση;》 τον ακούω να λεει και αμέσως σηκώνω το κεφάλι μου. 《Εμμ η αλήθεια είναι πως προσπάθησα αλλά όχι δεν τα κατάφερα.》του είπα με θάρρος και μετά έριξα ένα μικρό χαμογελακι. 《Οκ λοιπον σήκω στον πίνακα και προσπάθησε πάλι.》Δάγκωσα το χείλος μου και με αρκετή σκέψη επιτέλους σηκώθηκα. Πήρα τον μαρκαδόρο και στάθηκα μπροστά από τον πίνακα. Ένιωσα το βλέμμα του πάνω μου. Με κοιτούσε όλη την ώρα. Περνούσε από πίσω μου και συνέχιζε να με κοιτάει. Πέρασαν μερικά λεπτά και ακόμη δεν είχα γράψει τίποτα απολύτως.

《Λοιπόν Aderson,μπορείς να καθίσεις στην θέση σου.》Άφησα τον μαρκαδόρο πάνω στην έδρα και πήγα στην θέση μου. Αμέσως χτύπησε το κουδούνι. Ενώ όλοι είχαν βγει, πριν προλάβω να σηκωθώ ήρθε και στάθηκε μπροστά μου. Τον κοίταξα διστακτικά και αυτός με κοιτούσε στα μάτια.

《Θα μπορούσες να προσπαθήσεις περισσότερο.》μου είπε και αμέσως εγώ κοίταξα κάτω. 《 Ξέρετε γενικά με τα μαθηματικά δν τα πάω και πολύ καλά, με δυσκολεύουν για την ακρίβεια.》《Ίσως να μην έχεις προσπαθήσει να τα καταλάβεις.》 είπε και απομακρύνθηκε λίγο. Δεν τολμούσα να τον κοιτάξω. Ότι και αν έλεγα θα έβρισκε να απάντησει. 《 Θα σε παρακαλούσα να κάτσεις και να ασχοληθείς λίγο.》γύρισε και με κοίταξε και τότε τον κοίταξα και εγω αφού κούνησα καταφατικά  το κεφάλι μου. Μου έκανε νόημα ότι είμαι ελεύθερη να φύγω. Αμέσως σηκώθηκα και έφυγα χωρίς να τον κοιτάξω.

Κατέβαινα τις σκάλες και σκεφτόμουν τα λόγια του. Μπορώ να πω ότι μου μίλησε πιο ήρεμα, αλλά γιατί να σηκώσει εμένα στον πίνακα...και γιατί με κοιτούσε όλη την ώρα..;; Μα με τόσο κακό μάτι με έχει πάρει;

Κατεβαίνω και συναντιέμαι με την Lucy και την Elkie. Σίγουρα περιμένουν να τους πω τι έγινε. Αποφασίζω να τους τα πω στο δρόμο για το σπίτι.

Αφού χωριζόμαστε με τα κορίτσια μπαίνω στο σπίτι και κατευθείαν ετοιμάζομαι για να πάρω έναν υπνάκο μετά από μια τέτοια κουραστική μέρα.

Ξύπνησα μετά από 2 ώρες, έφαγα και άρχισα να ετοιμάζομαι για την έξοδο μου με τα κοριτσια. Θα βγούμε σε ένα καινούριο club που άνοιξε, οπότε ήθελα να κάνω εντύπωση. Μπήκα έκανα ένα γρήγορο μπάνιο, σκουπίστηκα καλά με την πετσέτα, έβαλα καθαρά εσώρουχα και επέλεξα να φορέσω δυχτιοτό καλσόν και ένα κολλητό μαύρο φόρεμα με λεπτή τυράντα. Ίσιωσα τα μαλλιά μου και πήρα τα καλλυντικά μου στο μπάνιο. Έβαλα make up πούδρα, έκανα smokey eyes και έβαλα το καινούριο μπορντό μου κραγιόν. Πήρα το τσαντάκι μου και έβαλα μέσα κλειδιά,λεφτά,κινητό και το κραγιόν. Το κουδούνι χτύπησε και πήγα να ανοίξω. Άνοιξα την πόρτα και είδα την Lucy, την Elkie και την Mina. Είναι τόσο όμορφες!!

《Πωπω τι κούκλα είναι αυτη;》λέει η Elkie με φατσα έκπληξης. 《Κοίταξε εσάς και μετά πες για εμένα.》 τους λέω και κατευθείαν της αγκαλιάζω. 《 Έτοιμη ;》 ρωτάει η Lucy. 《Ναι ναι τώρα είμαι.》 της είπα αφού έβαλα της μαύρες λουστρίνι γόβες μου. Αφού βγήκαμε κλείδωσα και ξεκινήσαμε για το club.

Μόλις φτάσαμε μας καλώσορισε ο νεαρός που βρισκόταν στην πόρτα. Μας κοίταξε από κάτω μέχρι πάνω και μας χαμογέλασε. Η Lucy κατευθείαν κοκκίνισε...όπως πάντα άλλωστε. Είναι πάρα πολύ ντροπαλή. Ο νεαρός έκανε άκρη για να περάσουμε και μόλις μπήκαμε στον χόρο παντού υπήρχαν άτομα που χόρευαν, που έπιναν ή έκαναν μαύρο. Ένας σερβιτόρος μας οδήγησε σε ένα τραπέζι κάπου στο κέντρο του μαγαζιού. Αφού παραγγείλαμε και περιμέναμε τα ποτά μας, παρατηρούσαμε γενικά τον κόσμο. Μέχρι που το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε μια παρέα 5 αγοριών.

《Οπαα, κορίτσια για κοιτάξτε ποιος είναι εδώ.》είπε η Elkie και κατευθείαν γυρίσαμε όλες. Μόλις τον είδα ένιωσα να μουδιάζει το σώμα μου. Τιιι..;;;;; Και αυτός εδωω;;;;;

Χευυυυυ, πως είστε ;; Λοιπον ανεβάζω όσο πιο συχνά μπορώ. Χμμ ποιον νομίζετε ότι είδε η Sara?? Αφήστε σχόλιο και πατήστε αστεράκι. Φιλιααα αγάπες 💗❤💗

Μαθηματικος για μπουνιες!!Where stories live. Discover now