Babamın memurluk tahini çıktığı için gidiyorduk.
Yolun yarısını bitirdiğimizde babamla abim yer değiştirdi. Abim arkaya geçti uyumak için, babamda direksiyona. Hâlâ gitmek istemediğimize inanmayıp şaka olması için dua ediyordum. Mersin'den İzmir'e 10 buçuk saatti. 5,6 saattir arabadaydık. Tam başımı yaslayıp kendimi uykunun kollarına bırakacakken abimin burnumu sıktığını hissedip gözlerimi araladım
"Abi ne yapıyorsun zaten canım burnum da " deyince abim kahkaha attı "Ah minik serçem neden üzülüyorsun" deyip beni sardı bende onu sardım. Abimi çok seviyordum herşeye karışmasa iyi olacaktı ama neyse deyip uyudum.Sabah abimin yine burnumu sıkıp saçımı dağıtarak uyandırdı koluna vurup gözlerimi ovuşturdum. İşte gelmiştik İzmir'e Allah'ım ben ne yapacaktım bu şehirde diye düşünürken birden evin önündeki bahçe dikkatimi çekmişti babam ben eksiklik hissetmeyim diye sevdiğim çiçeklerden koyup salıncak yaptırmıştı. Müstakil 2 katlı bir ev almıştı canım babam ne düşünceli derken yanıma geldiğini fark ettiğim de tebessüm etmeye çalıştım. Ama babam anlamış olacak ki "kızım biliyorum gitmek istemediğini ama zaman şartları, lütfen bana kızma" deyip bana sarıldı bende ona sarıldım ve yanağını öptüm. Gülümseyerek "Tamam baba" deyip bavulumu alıp eve geçtim.
Biz gelmeden önce televizyon vs bir gün önce aktarmayla getirilmişti. Odama geçip eşyalarımı dolaba yerleştirdikten sonra aklıma abimin burnumu sıkıp saçımı dağıttığı geldi. İnip ona yastıklardan birini attım 😁 oda koşmaya başlayınca bende koşmaya başladım. Kafama yastık atmıştı, nasıl attıysa görmeden taş sanacaktım be taş. İşte abiler böyledir. Siz ona yastık atarsınız o taş atmış gibi acıtır. Ona dil uzatıp çirkin bakışımı attıktan sonra aynada yansımama baktım. Gözlerim kızarmış ve şişmişti. Banyoya geçip kendimi ılık suyun altına tuttum. Anılarım geliyordu aklıma ama olan olmuştu uyum sağlamak zorundaydım.
Duştan çıkıp Garfield'lı pjimalarımı giyip saçımı dağınık topuz yaptım nasıl topuz olduysa artık 😁 Annem kapının arkasından seslenmesiyle kapıya döndüm " Melis'im hadi kızım minlk serçem yemek hazır" Deyince kapıyı açtım ve "hadi gidelim annem " dedim ve aşağıya indik
Yemeğe oturduğum da abimle babam iş hakkında bişeyler konuşuyordu. Ben yemeğimi yeyip uyuyacağımı söyleyip odama çıktım. Yarın yeni okula kayıt olacaktım. Acaba yeni okulum da neyle karşılaşacaktım kim bilir? Deyip uykunun kollarına kendimi bıraktım..
Evet arkadaşlar bu yeni bölümü de paylaştım desteklerinizi bekliyorum. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin sizi seviyorum. 💕💕😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili
Teen FictionVe sanki kalbimde küçücük bir kor varken, benzin döküşünün ardından gitmesini izledim sadece... Melis Yeni şehirinde ve okulunda ne yaşayacak... Ve o okulda nelerle karşılaşacak? Sahte sevgilisi olmasını kabul edip yasak aşk' dönüşen bu aşk ikisinin...