Sen...!?

41 2 0
                                    

Sınıfa girip sıramda oturup düşünmeye başladım zilin çalmasına 5 dakika vardı. Yanıma bir kız geldi ve bana sevecen bir sesle "Merhaba" dedi (multimediadaki kız Hazal) elini uzatarak "Hazal" dedi . "Bende Melis memnun oldum" dedim. "Yenisin galiba bende öyleyim dedi" onunda babasının iş için Ankara'dan İzmir'e geldiğini uzun uzun anlattı. Bu kızla neredeyse aynı kaderi paylaşıyorduk. Onunla konuştukça çok iyi bir kız olduğunu anladım.

Öğle arası olmuştu kantine gidip birşeyler alacaktık Hazal; "kızım sen simitle doyacak mısın ?" Deyip şaşkın şaşkın bana bakmasına kıkırdayarak karşılık verdim. Memnun olmamış bir şekilde "iyi be iyi sen simit kemir ben köfte ekmek yiyeceğim" dedi bende bir masaya geçip oturdum.

3 kızın bana doğru geldiklerini hissettiğimde şüpheci bakışlarımı onlara doğru çevirdim. Bu ortada bana doğru yürüyen kız o gün o vicdansız adamın Tokat attığı kızdı. Dudağının kenarındaki iz hala geçmemişti içim sızladı biraz vicdansız adam. Yanıma gelince o adamın vurduğu kız konuşmaya başladı. "Sen yeni kız olmalısın, Kadir'e seni yedirtmem" diyerek bana nefret dolu baktığını gözlerinden anlayabiliyordum. Ne dediğini anlayamıyordum Kadir o, onun adı Kadir miydi? Bunları düşünürken Hazal yanıma oturup bana kaş göz işareti yapıyordu ki bir an omuzumda bir el hissettim başımı çevirmemle şok oldum.

Sen...

Eveettt bir günde iki bölüm demiştim ve yaptım. Sizce o kişi kim olacak tahminlerinizi ve en önemlisi yorumlarınızı bekliyorum minnoş okurlarım arkadaşlarınıza beni tavsiye edebilirsiniz bu arada öpüldünüz 💕💕😙😚😇

Sahte SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin