5

36 2 0
                                    

Sınıftan içeri girdiğimde Gözlüğünü işaret parmağıyla indirip bana bakan hocaya döndüm kalın sesiyle "sen yeni gelen kız olmalısın kızım" dedi. "Evet benim" dedim tedirginliğimi belli etmek istemeyen ses tonumla. Ayağa kalkıp yanıma geldi "Kazım ben Edebiyat öğretmeni" dedi ve sınıfa döndü Bende arka sıralar boş olduğu için bir sıraya yerleştim Sınıfta bazıları şaşkın bazılarının gözünden ise memnuniyetsizlik seziyordum. Ders bitiminde zil çaldı ve bende abimin yanına gittim.

Abim bankta oturmuş müdürle konuşuyordu iyi anlaşmışlardı anlaşılan tabi abim gibi biriyle ne mümkün 😂 yanlarına gittiğimde abim beni fark etmiş olacak ki "Geldin mi Melis" dedi bende 'gördüğün gibi' demek isterdim ama gülümsemeyle yetindim abim yine burnumu sıkıp gideceğini söyledi 'burnumdan ne istiyorsun buradada mı abi' bakışlarını attığımda oda anlamış olacak ki arabasına doğru ilerledi.

Bende sınıfa doğru giderken koridorda herkesin "aaa bu yeni kız mı direk kadirle falan konuşmuş kendini bişey sanıyor baksana neyse kadir bunun da gelir" hakkından gibi cümleler duyuyordum. Kadir kimdi bu kadar gözlerinde büyütmüşlerdi ? 

Ever benim minnoş okuyucularım kusura bakmayın biraz gecikti çünkü evde değildim 4,5 gündür bugün yeni bir bölüm daha gelecek. Yorum ve oylarınızı bekliyorum sizi seviyorum  💕💕

Sahte SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin