2 saat test çözdükten sonra Abim kapıyı çalmıştı "girebilir miyim abicim müsait misin?" "Gel abi gel müsaidim". içeri geldi yanıma oturdu ve benimle konuşmaya başladı "Bak Melis seni bu yaşına kadar gözümüzden sakındık senin saçının teline zarar gelirse dünyayı yakarım biliyorsun. Anlıyorum yeni şehir yeni okul yeni bireyler bu yaşta okul değişiminin sağlıklı olmadığını da biliyorum ama hayat şartları bizde istemezdik böyle olsun. Eskisi gibi bir Melis değilsin buraya geldiğimizden beri eskiden yemek yedikten sonra oturur çay içerdik seni kızdırıp gülerdik birlikte ama şimdi yemek yer yemez odandasın. Çıkmıyorsun odandan bugün de annene gelince öpüp gitmişsin direk odana ben eski Melis'i istiyorum eski etrafa neşe saçan Melis'i lütfen abicim tamam mı?" Bu söylediklerine cevap vermemeye karar verdim çünkü mutlu değildim bu şehirde benden cevap gelmeyince beni kolunun altına alıp sardı. Ailemi tabii ki de çok seviyordum ama bilmiyorum içimden hiç bişey yapmak gülmek eğlenmek gelmiyordu. Abim "Hadi birazdan yemek yiyeceğiz aşağıya in " dedi ve her zaman ki gibi burnumu sıkıp gitti.
Kapıyı kapattıktan sonra başımı yastığa koydum ve aklıma telefonu kapattığım geldi. Telefonu açar açmaz ardı ardına bildirimler geliyordu Mesajları açıp baktığım da
"Sana demiştim Melis benim ulaşamayacağım hiç bişey yoktur"
"Sınıf şubeni de yarın öğrenirim 😉"
Allah'ım bu tam bir bela hemen ona benden uzak durmasını söyleyeceğim.
"Bela mısın sen uzak dur benden sakın mesaj atıp beni rahatsız etme. "
Bir kaç dakika sonra cevap gelmişti
"Cıkkss o olmaz ben sana demiştim o kapıdan ben çıkmadan çıkarsan olacaklardan sorumlu değilim diye sen bana karşı çıkmıcaktın zaten yeni gelmişsin inat etmicektin bana şimdi kes sesini"
Ya bu adam kim oluyordu ya en iyisi cevap vermemek telefonu odamda bırakıp aşağıya indim sofra kurulmuştu nerdeyse anneme son tabakları koymasında yardım ettim ve yemeğe oturduk.
Annem "Kızım nasılsın hiç hal hatır sorma ben sorayım dedim" imalı imalı konuşarak söylemişti bende "İyiyim Meral sultan sen nasılsın" dedim en içten sesimle "Bende iyiyim Melis Hanım " dedi "Abim ordan ne Hanım'ı anne huysuz cadı bu" dedi gülümseyerek Annem "Kenan sus oğlum o benim prensesim " dedi, bende abime duydun mu bakışı atıp yemek yemeğe devam ettim.
Yemeğimizi yemiş biraz oturduktan sonra herkes odasına çıkmıştı. Bende telefonumu alıp yatağa uzandım 5 yeni bildirim ne ya ayrıca 8 cevapsız arama açtım. Yine o kadir denen manyaktı Nerden buldu ki numaramı bu ya mesajları açıp baktığım da
"Cevap ver bana."
Melis son kez söylüyorum cevap ver bana"
"Kızım sen beni tanımıyor musun ya cevap verirsin ya cevap verirsin "
"Melis son kez söylüyorum aç şu telefonu lan "
"yarın ben sana ne yapacağımı bilirim bana cevap vermemek neymiş görürsün"
Allah'ım bu adamı daha tanımıyorum bile ne istiyorsa benden hiç bişey yapamaz bana kimse bişey yapamaz. Yorganı üstümü örtüp uyumaya başladım.
Eveet yeni bölüm geldi bakın ben diğer yazanlar gibi vote ve yorum sınırı koymuyorum yeni bölümler yazıyorum hep ama siz hiç destek olmuyorsunuz iyi okumalar sizi seviyorum 💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Sevgili
Teen FictionVe sanki kalbimde küçücük bir kor varken, benzin döküşünün ardından gitmesini izledim sadece... Melis Yeni şehirinde ve okulunda ne yaşayacak... Ve o okulda nelerle karşılaşacak? Sahte sevgilisi olmasını kabul edip yasak aşk' dönüşen bu aşk ikisinin...