On mě pohotově chytí pod stehny abych nespadla.
„Shii! Okamžitě ze mě slez!" řekne se smíchem.
„Nee!" odpovím nesouhlasně.
„Hee!? Ty to děcko znáš!?" zeptá se udiveně Laito. Shuu se na něj otočí a já zpoza jeho ramene vykouknu a probodnu Laita pohledem.
„Nejsem žádný děcko!" zavrčím na něj.
„Být tebou tak jí moc neprovokuju Laito, viď Reiji?" řekne s usměvem Shuu.
„Dlouho jsem tě neviděl se upřímně smát Shuu." řekne s pousmáním Kanato a Aiato začne vyvádět
„Tak kdo to sakra je?!" Opatrně slezu Shuuovi ze zad a stoupnu si vedle něj.
„Copak to nejde poznat?" zeptám se s úsměvem.
„To spolu chodíte?" zeptrá se Ayato.
„Ach, to je škoda. A já myslel, že zůstane mě." povzdechne si Laito
„Ne nechodíme spolu," řeknu trošku zklamaně *nemyslela jsem si že jsou až tak hloupí* chtěla jsem říct nějakou nápovědu, ale ten blbej brejloun mě přerušil.
„Je to naše sestra," řekne jako by mu to bylo úplně jedno *nemá nás se Shuuem moc rád a mi zase jeho.*
„Co?? Takže my máme sestru?" řekne s nadšením Ayato. Laito vypadá trošku zklamaně. Subaru konečně taky otevřel oči.
„Ne, jsem sestra jenom Shuua a brejlouna. Nemám s váma stejnýho otce, ale mám s nimi stejnou matku," usměji se. Laito zase vypadá že dostal chuť do života, Ayato je trošku zklamaný, že nemá sestřičku a Subara to přestane bavit, a tak odejde bůh ví kam. Brejloun se bude muset naučit mě tu trpět.
„Škoda. Myslel jsem, že budu mít sestřičku, ale buďme alespoň kamarádi, co ty na to? Budeš si se mnou a Teddym hrát?" zeptá se s počáteční smutkem, který se pak změnil na trošku děsivý úsměv, Kanato.
„Moc ráda," přikývnu.
„Jak dlouho plánuješ že tu zůstaneš?" zeptá se Shuu.
„No, pár let určitě," usměji se na něj.
„Skvěle. Takže tu budou teď dva líný budižkničemové." podotkl brejloun.
„Neštvi brejloune."
„Buď ráda že tě odtud rovnou nevyhodím."
„No jo fajn...děkuji bratříčku, že mě tu necháš." *Tentokrát jsem to myslela upřímně.* Všimnu si jak se pousměje, to se dlouho nestalo.
ČTEŠ
TVOJE SESTRA JE MOJE!
FanfictionNevlastní sestra dvou z nich. Se stejnou matkou. Podobná oběma. Jako by byla smíšeninou těch dvou. Jeden jí miluje. Druhému je cizí. Napůl člověk. Napůl upír. Ale., kdo vlastně je tato šestnáctiletá dívka? Shiizumi Sakamaki Dekuju moc, jste úžasný.�...