Yüzüme vuran güneş ışıklarına daha fazla tahammül edemeyerek gözlerimi açmaya çalıştım. Gözlerimi açtığımda karşımda Jaebum'u görmeyi beklemiyordum. Yatağın yanına sandalye çekmiş kollarını göğsünde birleştirmiş başı eğik uyuyordu. Yattığım yerde doğrulamayınca Jaebum'a seslendim. Sıçrayarak uyanırken gözleri anında beni bularak panikle konuştu.'İyi misin? Nasıl hissediyorsun?' Art arda sıraladığı sorulara karşılık tepkisiz kaldım. Dün gece yaşadıklarım birer birer gözümün önüne gelirken üzüntüyle iç çektim.
'Kriz geçirdim değil mi?' Dedim sıkıntıyla ellerimle yüzümü kapatarak.
'Odana geldiğimde yerde baygın yatıyordun. Önceden bilinçli olduğum için doktorunu aradım.' Söylediklerini es geçerek beynimi kemiren o soruyu sordum.
'Kimse bilmiyor değil mi?' Dedim panikle. Oturduğu sandalyede rahatsızca kıpırdandı.
'Daha ne kadar panik atak krizleri geçirdiğini saklamayı düşünüyorsun Jinyoung. En azından Mark'ın bilmeye hakkı var.' Mark'ın ismini duymamla hızla karşı çıktım.
'Kimsenin haberi olmayacak Jae. Özellikle Mark'ın haberi olmayacak. Hem zaten düzelir durumdayım uzun zamandır kriz geçirmiyordum.' Kaşları anında çatılırken bu konunun kolay kolay kapanmayacağını biliyordum.
'Niye?! Hala sana acıyacağını mı düşünüyorsun! Üç yıldır birliktesiniz Jinyoung! Sürekli ondan saklanarak ataklarını engellemeye çalışıyorsun! Daha ne kadar sürecek bu gizlilik?!' Bağırarak konuşmasına karşılık başımı ovmaya başladım. Krizlerden sonra gürültüye tahammülüm olmuyordu.
'Lütfen bağırma.' Dedim sakin bir sesle konuşarak. Bir şey söylemesine izin vermeden hızla konuştum.
'Mark'la ayrıldık.' Dedim güçlükle yutkunarak. Tavana sabitlediğim bakışlarımı Jaebum'a çevirdiğimde şaşkın bakışlarıyla karşılaştım. Konuşmasını beklemeden devam ettim.
'Sıkılmış benden. Beni artık sevmiyormuş. Kalbi artık benim için atmıyormuş. Tanıdık geldi mi sana bu sözler, dört yıl önce Mike'ın beni aldattıktan sonra söylediği sözlerle aynı değil mi? Neyi anladım biliyor musun? Hiçbir zaman istediğim mutluluk sonsuza kadar sürmüyor.' Acıyla gülümseyerek Jaebum'a bakmayı sürdürdüm.
'Mike'ın sana yaptıklarıyla Mark'ı karıştırma Jinyoung-' Yattığım yatakta zorlukla kalkarak kesin bir dille konuştum.
'Konuşmak istemiyorum Jae. Mark nasıl istiyorsa öyle davranacağım.' Dedim buruk bir gülümsemeyle. Bu saatten sonra ona zorla kendimi sevdiremezdim. Her zaman olduğu gibi hayatıma kaldığım yerden devam edecektim. Her ne kadar onu hala delicesine seviyor olsam da duygularımı sadece kendime saklamam gerekiyordu. Benden sıkıldıysa uzak duracağım.
Evet bunu yapacağım. Ondan uzak duracağım.
- Im Jaebum
- Jinyoung'u aldatan Mike
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't Finish Our Love | Markjin
ФанфикÜç yıldır aşk dolu bir ilişki neden birden bire bozulur?