Episod 8 ❤

13 2 0
                                    

"2 Julai." jawab Jungkook sambil tersenyum senyum. Kemudian mereka pun berbincang bagaimana untuk memberi kejutan kepada Eunji sempena sambutan hari jadinya.

Setelah itu, Jungkook pun pergi menjenguk Eunji di rumahnya.

"Omma..." Jungkook memanggil omma dengan mesra.

"Omma ada kat dapur ni." kata omma. Jungkook pun  terus melangkas ke dapur.

"Omma, macam mana keadaan Eunji?" tanya Jungkook kepada omma.

"Omma dah bawa Eunji ke hospital tadi. Kata doktor Eunji akan pulih tidak lama lagi." kata omma sambil menyediakan makanan diatas meja makan.

"Ni ha Jungkook datang sini omma kamu dah tahu ke? Yelah takut omma kamu risau.." tanya omma kepada Jungkook.

"Dah... Jungkook dah call omma tadi.. So she said okay jer.." kata Jungkook sambil menunjukkan tumbs up dekat omma.

"Hmmm wanginya omma masak.. Perut ni dah buat konsert fire dah kat perut ni." kata Jungkook lagi sambil menunjukkan giginya.

"Oh patutlah dah boleh dengar dah ada konsert dalam perut kamu tu.. Hahahaha" Kata omma sambil ketawa.

"Dah jomlah kita makan. Omma pun dah lapar ni. Jungkook suruh Eunji turun makan." kata omma lagi.

"Okay omma" kata Jungkook.

S

K

I

P

Setelah beberapa hari, kakiku telah pun sembuh. Aku sudah boleh melakukan aktiviti harianku seperti biasa. Tetapi sejak kebelakangan ini aku melihat omma dan Jungkook semakin hari semakin rapat. Tetapi amat rapat seperti kuku dan kulit. Eh betul ker tu.. Pape jelah. Mereka berdua macam ada sembunyikan sesuatu dariku.

"Eunji, jom kita pergi ke pasar raya." kata omma mengajakku. Aku yang sedang membaca buku terus menukar pakaian dan mengikuti omma.

"Omma, kita nak pergi mana ni?" tanyaku kehairanan.

"Kita pergi jemput Jungkook kejap" kata omma sambil menumpukan perhatian kepada pemanduannya. Jungkook sudah menjadi sebahagian dari keluargaku.

Bersambunggg....

So how guys.. Okay tak utk episod kali ni.. Kalau okay boleh komen.. Dan jgn lupa vote tau.. Jgn lupa tunggu utk episode seterusnya..

Sad Ending For Everlasting LoveWhere stories live. Discover now