Episod 3 ❤

36 7 6
                                    

.
.
.
.
.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Tiba- tiba...

"Pon..pon.."

Aku terdengar bunyi hon kereta.

"Omma, kenapa lambat jemput Eunji dekat sekolah? Lama tau tak Eunji tunggu.. Penat tau.. Nasib ni ha budak sorang ni ada.. Kalau tak.. Tak taulah apa dah jadi" ujarku sambil menunjukkan muka kesian dan annoying kepada omma.

"Mianhapnida Song Eunji, tadi omma ada mesyuarat penting. Dah dah.. Tak payah lah nak tunjuk muka kesian tu.. Tak laku pun. Dah cepat naik, omma nak ke pasar raya sekejap nak beli barang untuk masak. Dah habis dah omma tengok." kata omma panjang lebar.

"Omma boleh tak kalau kawan Eunji ni ikut kita sekali? Yelah dia dah susah payah teman kan Eunji.. Boleh lah?" tanyaku pada omma sambil menunjukkan muka yang betul betul kesian.

"Okay, tak ada masalah. Masuk lah." kata omma sambil memberikan senyuman kepada Jungkook.

S

K

I

P

Ketika dalam perjalanan ke pasar raya.

"Eunji, ini namjachingu kamu ke?" tanya omma sambil ada unsur unsur mengusik ku.

"Ish! Omma ni, aniyo. Ini chingu Eunji je.. Dia ni satu kelas dengan Eunji." kataku kepada omma yang tertawa tak henti henti.

"Annyeonghaseyo mak cik, Jeon Jungkook imnida tapi boleh je panggil Jungkook." Jungkook memperkenalkan diri kepada omma.

"Ish! Kamu ni janganlah panggil mak cik. Panggilan tu macam mak cik ni tua sangat. Panggil je omma." kata omma sambil memberikan senyuman kepada Junkook.

"Oh, okay om...omma." kata Jungkook tergagap-gagap dan pipinya menjadi merah. Aku dan omma ketawa melihat Jungkook yang pipinya merah. Rasa comel pula.. Hahaha

Bersambung..

#Sorry pendek je tak panjang sebab tak tau dah nak buat macam mana. Dan sorry ye sebab cerita ni macam membosan kan..
#Please VOTE
#Harap bersabar untuk menunggu episod seterusnya.

Sad Ending For Everlasting LoveWhere stories live. Discover now