YAZ AŞKI

436 6 0
                                    

Şu hayatımızı mahveden hapishaneden bugün kurtuluyorum.Evet doğru tahmin bugün okulun son günü ve 3 aylığınada olsa isteğim gibi yaşayacağım.Kulağa hoş geliyor deği mi?

-Aylin hadi kalk artık

+Tamam anne kalktım.

Dayan bugün son bundan sonra istedğin saatte yatıp kalkıcaksın .Ha gayrett.

Büyük bir keyifle bir yandan bi şarkı mırıldanarak hazırlandım ve kahvaltımı yaptım.Okula gittim ve özleyeceğim tek şeyin arkadaşlarım olduğunu anladım.Hayatımı belirleyen o kağıt parçasını aldım.Eve geldiğimde kafesten kaçmış bi kuş kadar özgür hissettim kendimi.Ve vakit kaybetmeden valizimi hazırlamaya koyuldum.3 ayı ailem bile yanımda olmadan kuzenim Kerem ile beraber Kuşadasındaki yazlığımızda geçireceğiz.Tabiki ailemi ikna etmek zor oldu ama gidiş biletimi benim ve Keremin yoğun isteği üzetine kazandım.Ve uçuş vaktiii.

Havaalanında annem ve babamla vedalaştıktan sonra Keremin yanına gittim ve uçağa bindik.Yolculuğu uyuyarak geçirdim.Uyku benim için yemek içmekten sonra gelen en önemli şey.Gözümü açtığımda uçak inmişti.Keremin beni sarsmasıyla uyandım.Sanki yıllardır uyumuş gibiydim.Gerçi haftalarca aralıksız uyusam genede yetmez bana.Uçaktan inip doğruca yazlığa gittik eşyalarımı bile yerleştirmeden bikinimi giyip denize attım kendimi.Saat sabahın erken saatleri olmadına rağmen plaj çok kalabalıktı ve bende buraya her geldiğimizde tek başıma kafamı dinlediğim özel yerime gitmeye karar verdim.Orası kimsenin bilmediği küçük harika bi koydu yada ben sadece benim bildiğimi sanıyormuşum...

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin