Bayan Ufaklık ve Bay Ukala

77 4 3
                                    

Suratıma öyle bir bakışı vardı ki sanki ölüm haberi vermişim ya da ahlaksız bir teklifte bulunmuşum gibi.Tamam çok normal bi soru olmayabilir ama keyfimden sormuyorum ya.

''Heyy Can!! '' Başını sağa sola salladı 

''Yanlış duymadım dimi sen az önce bana temsili sevgilim olur musun dedin ''

''Evet tam olarak öyle sordum ama bi açıklaması var tabi'' diyorum en şirin halimle.

''Açıkla o zaman''

Can'a neden böyle bi şey istediğimi açıklıyorum.Tabi Doruk'tan hoşlandığımı söylemeden.Koca bi kahkaha patlatıyor.

''Sen gerçekten küçücük bir kız çocuğusun''

Off ya Off kendimi bunun diline düşürdüğüme inanamıyorum.Her saniye başıma kakar artık.

''Tamam kabul çok saçma ama lütfen yardım et lütfen lütfen ''

''Unut bunu hayatta küçük oyununa dahil olmayacağım ufaklık''diyerek telefonuna geri dönüyor ukala şey.

''O zaman şöyle bi teklifim var beraber olduğumuz süre içerisinde her istediğini yapıcam hı ne dersin ?''

İlgisini çekmiş olacakki telefondan kafasını kaldırdı ve suraına çarpık bir gülüş yerleştirdi.

''Her istediğimi demek hımm çok iyi bi teklif.'' kesin aklına ne pisliklikler gelmiştir bay ukalanın

''Tabi makul olanlarını ''

''Pekala hadi gidelim ozaman''

''Ne kabul ediyo musun yani inannamıyorum çok teşekür ederim''diyerek boynuna sarılıyorum.Napıyorum ben ya kendine gel kzım 

''Yani bu teklife kimse hayır diyemez e hadi ne duruyoruz hadi gidelim ufaklık.''

''Hadi gidelim elimi tut ve bana bir daha ufaklık deme '' diyerek uzatıyorum elimi.

''Çok şey istiyosun UFAKLIK '' diyerek gidiyor ve bende elim havada öylece kalıyorum Odun ya bildiğin yontulmamış odun.

Koşarak yanına gidiyorum ve beraber masaya gidiyoruz.Doruk ve sevgili kız arkadaşı yine dünyadan soyutlanmışlar bizi farketmiyorlar ben uyarıcı öksürükler salarken YİNE Can direk oturuyor ohh rahatlığa bak. Doruk sonunda farkediyor  be bakışlarını Can'a çeviriyor.

''Gerçekten bi sevgilin var mı yani ben şaka yaptığını sanmıştım.'' diyor Doruk. Herkes ne kadarda iyi tanıyor beni burda.

''Niye şaka yapayım benim sevgili olamaz mı yani''diyorum .Bu arada Can gülmemek için kendini zor tutuyor.Ve elini uzatıyor.

''Bazen bende kendime şaşırıyorum nasıl sevgilim olur bu kız diye ama seviyorum işte naparsın. Can ben'' diyor ve masaadaki herkes gülüyor biri hariç tabiki BEN.

''Doruk bende memnun oldum haklısın biraz zor bi kızdır.''

''Heyy burdayım ben farkında mısınız '' diyorum imalı imalı

''Tabiki sevgilim benim gözüm senden başka bişey görmüyor zaten '' diyor Can Bense bön bön bakıyorum suratına

Yapma dostum senden etkilenmeme sebep olma istersen.Sonunda kendime gelip ona gülümsüyorum.Bu arada Doruk ve sevgilisi bizi şaşkınlıkla izliyorlar.Özellikle kzı arkadaşının kıskançlıktan öldüğünü görüyorum ve bu beni zevkten dört köşe ediyor.

''Ayakta kaldın sevgilim gelsene yanıma''diyor Can bu çocuk beni gerçekten şaşırtıyor kesinlikle oyuncu falan olmalı

''Ahh evet oturayım''diyorum ve yanındaki sandalyeye oturuyorum.elini omzuma atıyor.ve gözlrimee bakıp gülümsüyor.Bende dilim tutulmuş gibi sadece bakıyorum.

''Ee Can anlat bakalım kendini kaç yaşındasın okuyomusun'' diyen Doruğun sesiyle kendime geliyorum.Gerçekten bu soruların cevabını bende merak ediyorum Şuna bak temsili sevgilim hakkında hiçbir fikrim yok.

''19 yaşındayım ve Müjdat Gezen sanat merkezinde oyunculuk eğitimi görüyorum tatil için geldim yani Ankarada yaşıyorum.''

Ne ben onu buralı sanıyodum ve NEE MüJdat Gezen sanat merkezi mi? bu kadar şaşırtıcı olan bu sene liseden mezun oldum ve Müjdat Gezen sanat merkeszine başvurdum cevap bekliyorum.Şaşkınlıktan ağızım 5 karış açılmış olan biteni izliyorum.

Masada sohbet çok iyi .Kahkahalar havada uçuşuyor.Tüm bunların dışında kaln bir var oda benim.Sonunda masadan kalkıyoruz ve vedalaşıp gidiyoruz.Ben hala şaşkınlığı üzerimden atamadım.Eve giderken ağızımdan tek bi cümle çıkıyor.

''Kesinlikle harikaydın''

''Sense berbattın kesinlikle anlamışlardır''diyor can

''Saçmalama sen o kadar iyidin ki kimse bana bakmadı bile ve ne kadar çok ortak noktamız olduğunu anladım.''

''Hadi canım ne ortak noktamız olabir ki seninle ufaklık ''

''Mesela en basitinde bende senin okuduğun okula başvurdum belki seneye beraber okuruz Bay Ukala.''

''Şaka olduğunu söyle ufaklık senden kurtulamıyorum mu yani ''

''Benden bu kadar çok kurtulmak istediğini bilmiyordum.'' Noluyo kzım ya nasıl yumuşadın sen böyle.

''Yok canım öyle değil de.. Neyse sana ilk isteğimi söylüyorum.'' diyor Can . Bakalım ne isteyerecek  bay ukala.

''Akşam sahildeki partiye beraber gidiyoruz''

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin