Fotoğraf Aylin'in yemeğe giderken yaptığı kombin.
''Şaka gibi bildiğin şaka gibi.Buraya 3 ay kafa dinlemeye geldim ben.Bununla mı uğraşacağım bütün gün.Hayır yani neden ben ,neden burası başka yer mi yok tatil yapacak......''
Ben kendi kendime söylenirken kapıdan beni dehşetle izleyen Kerem le buluşuyor gözlerim.
'Aylin noluyor Allah aşkına niye çıldırdın gene ?''
''Hiç sorma kuzen hiç sorma ''
Sinirli adımlarla sakinleşmek için banyoya atıyorum kendimi.Çünkü bi tek su sakinleştirebilir beni.İğrenç sesimle şarkı söylerken tam 1 saat boyunca banyoda kalmışım.Banyodan çıkıp üzerimi giyindim.Kerem sakinleşmemi umarak yanıma geldi.
''Nasılsın sakinleşebildin mi? ''
''Evet kuzen ya kusuraa bak birden gelirler bana arada bilirsin''diyerek gülümsüyorum kereme .
''Ohh beni gerçekten bi an korktum senden.Neyse akşam seni bbiriyle tanıştıracağım sahildeki kafede yemek yiyeceğiz okey mi?''
''Okey de kimmiş bu ''
''Eski bi arkadaş diyelim çok severim kendisini neyse akşam 8 de hazır ol işte ben plaja gidiyorum kızlar beni bekler'' kocaman harika gülümsemesiyle gidiyor kerem dua et kuzenimsin yoksa çoktan üstüne atlamıştım . Hayır kime çekmiş bu böyle yakışıklı karizmatik sempatik...
Bütün günümü havuzda yüzerek şenzongta güneşlenerek ve buzdolabını boşaltırcasına yemek yiyerek geçiriyorum.Allahtan metobolizmam hızlı yoksa şimddiye duba gibiydim.Saatin 7 olduğu farkettiğimde koşarak yukarı çıkıp hazırlanmaya başladımBütün dolabı yatağın üzerine yığdıktan ssonra aradan bişeyler seçebildim nihayet.
''İnşallah fazla abartmamışımdır ya çocuğuda tanımıyorum ki umarım yakışıklı ve tabiki ESMERDİR.''
''Kuzen sakın sulanayım deme başımı belaya sokma benim'' kerem her zmanki gibi yine kapıda gülümsüyor ve yine ödümü patlatmayı başardı.
''Bi kere olsun şu kapıdan habersiz izlemesen beni.Hem sana noluyo canım buluşturan sensin o zaman sesini çıkarmaya hakkın yok''
'' Vazgeçtim o zaman arıyorum ben iptal ediyorum şimdi ''sinsice bi bakış atarak telefonu cebinden çıkartıyor.Tabiki araamayacak blöf yapıyor tanımıyorum sanki.
''Hadi hadi bırak blöf yapmaya hadi gidelim çocuğu bekletmeyelim dimi '' Göz kırparak odadan çıkıyorum. Kerenm aarkamdan kahkahalar eşliğinde
''Beni çok iyi tanıyorsun kuzen''
Keremle didişmeler eşliğinde sahile varıyoruz. Masaya oturuyoruz.Henüz teşhif etmemiş beyefendi.Onu beklerken telefondan twittera göz atarken kerem birden yerinden kalkıyor ve beende telefonu kapatmaya çalışıyorum bu arda .Her zamanki sakarlığım üstümde birden telefonum yere düşüyor. Ahhh be kızım ilk dakikadan rezil etmeyi başardın kendini.Tabi ben hala kafamı kaldırıp kimin geldiğine bakamadım.Telefonu yerden alıp bana uzatıyor çocuk kafamı kaldırıp ona bakmamla donup kalmam bir oluyorr.
''Ve işte benim sevgili sakar kuzenim Aylin'' Keremin sesiyle kendime geliyorum.Sevgili kuzenime öldürücü bi bakış attıktan sonra kafamı Can'a (adı buydu sanırım) çeviriyorum.Bana göz kırpıyor ve elini uzatıyor.
''Memnum oldum .Can bende gerçi sen biliyorsun dimi ''
'' Bir dakika bir dakika nerden tanışıyorsunuz siz''Kerem şaşkınlığını saklayamayarak.
''Uzun hikaye, oturalım anlatayım''dedi Can gözlerini benden ayırmayarak.Allahım nasıl bi kabusun içindeyim ben.Bu akşam kalp krizinden ölmessem dahada ölmem artık.
Can her şeyi bir bir Kereme anlatırken bende gözlerimi yemeğimden ayırmyarak didikliyordum. Keremin kahkaha sesleri yükselirken ben Keremin ve tabiki CANIN üstüne atlamamak için kendimi zor tutuyordum.
''Kötü bi karşılaşma olmuş Kuzen bütün cadılığını konuşturmuşsun gene ama 3 ay burdayız gençlerr çok kasmayalım yani ' dedi tüm rahatlığıyla kerem.Can yeşil olduğunu gördüğüm gözlerini bana dikti
''Bencede.''
''Şu konuyu kapatsak artık şu yemeği yiyip hemen gitmek istiyorum çünkü''dedim tüm sinirimle
''Sakin Kuzenn''
''KEREMMM.''diye bağıran çırt bi sesle tüm gözler benden kayıp sese doğru yöneldi.1.90 , 0 beden sarışın bi kız kereme doğru 32 dişini göstererek geliyordu.
''Woaww,Eskiler peşini bırakmıyor işte. ben şunu yollayıp geliyorum gençler siz devam edin''dedi kerem sırıtarak bense gitmemesi için yalvaran gözlerle bakıyordum.
''Tamam sen git biz burdayız'' dedi can yine gözlerini benden ayırmayarak .Ne zaman gözlerini benden ayıracak şu ESMER BOMBA.evet gerçekten çok ama çok yakışıklı hayalimdeki erkek diye bilirim ama ne yazıkki son derece kötü bi karşılaşma oldu.
Kadehimden bir yudum şarap ladım.
''Evett aylin kaldık mı yine baş başa. Artık şu sinirini üzerinden at ve güzel yemeğin tadını çıkar.Kereminde dedği gibi 3 AY beraberiz.'' dedi Can yine o sexi gülümsemesiyle ve insanı mahveden gamzeleriyle.
''Tamam teslim oluyorum.Lütfen artık şu tatili sakin sakin geçirelim ben sinir hastası olmadan.''
Can son derece baştan çıkarıcı bi kahkaha attı
'' Yani sen sinir hastası olmadığını düşünüyosun olmuş halininden Allah bizleri korusun ''
''Yeter artık yeter daha fazla dayanamayacağım buyrun siz yemeğinize devam edin '' ededim hışımla yerimden kalktım. Ve sakarlığım yine devrede. Sendeledim ve tam düşerken Canın kollarında buldum kendimi bir nefes mesafesi kadar yakındım dudaklarna.Gözleri her zamanki gibi gözlerimde kilitliydi.
''Dikkat et sakar sana bişey olursa kimle uğraşacağım ben 3 AY'' dedi tüm muzip gülümsemesiyle.
''3 ay gerçekten çok eğleneceğiz Cancım dişe diş diyorum .TEŞEKÜR EDERİM VE MEMNUN OLDUM'' arkamı dönüp yürümeye başladım.Arkamdan bakakaldığına adım gibi eminim.Çünkü böyle yakışıklılar her kızın kucaklarına atlayacaklarını sanarlar.Doğruyu söylemek gerekirse kendimi zor tutuyorum. Ve görünüşe bakalırsa 3 ay gerçekten çok zor geçecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKI
ChickLitBüyük aşklar nefretle başlarmış.Bu iki genç için bu kesinlikle doğru! Tesadüflerle dolu bi tanışma ile yolları kesişen Aylin ve Can'ın çekişmelerle dolu hayatı aşkla sonuçlanıyor. Peki yaz ile başlayan her aşk yazın bitmesiyle son bulur mu...