Fotoğraftaki CAN.
2.BÖLÜM
+ Heyyy ne işin var senin burda!!
kumsala uzanmış kulağında kulaklıkları ile güneşlenen bir erkek görmemle verdiğim tepki buydu.Hiçbir cevap vermedi.Kulaklıkları takılı olduğu için sanırım.Yanına yaklaştım kapalı gözleri hafif araladı ve kulaklığını çıkardı.yineledim.
+Ne işin var burda. Burası benim gider misin burdan.
Umursamaz bi şekilde kollarını başının arkasında birleştirdi ve beni baştan aşağı süzdü.Mavi askısız bikinimi giymiştim ve kolumda kocaman plaj çantamı taşıyordum. Gözlerini tekrar kapadı .
-Buranın birine ait olduğunu sanmıyorum.Eğer aitsede aylardır hergün buradayım.Yani bana ait.istersen sen gidebilirsin
Yüzüne çarpık bi gülümseme gelmişti.
+Hayır canım gidecek biri varsa oda sensin burası BENİM.
son kelimemi vurgulayarak söylemiştim.
-Etrafında gördüğün hiçbir yer bir insana ait değil.Oraları kişileştiren biziz ve hepimizi biryeri sahiplenirsek herkes sınırları olan bi hapishanede yaşar.Değil mi?
Yerinden doğruldu ve ayağa kalktı.Onu baştan aşağı süzdüm.Çok iyi bi vücuda sahipti ne çok kaslı nede çok cılız baklavaları vardı. .Esmerdi ki bu beni etkileyen en önemli özelliğiydi ahh esmerlere asla dayanamıyorum.Tam önümde dikildi.Boyu benden bi kafa mesafesinde uzundu.
-Şimdi burayı beraber kullanabiliriz değil mi?
+Aylardır burada olduğuna göre sanırım burda yaşıyorsun.Ben buraya sadece 3 ay kafamı dinlemeye geldim ve vaktimi bu tartışmayla harcamak istemiyorum.Günlere bölüşebiliriz sanırım.
-Kesnlikle.Ve bugünü sen alabilirsin.
+ Teşekür ederim.
Havlusunu topladı ve yanımdan geçerken güneş gözlüklerini takmadan önce bana göz kırptı.Öylece kalmıştım .Ben asi ve inatçı Aylin.Onu burdan kovalamam gerekirken ortaklaşa kullanmayı kabul etmiştim.Kendime inanamıyorum gerçekten.
Bütün günümü orada geçirdim .Yazlığa döndüğümde Keremde dışarı çıkmıştı sanırım .Eşyalarımı yerleştirdim ve balkona çıktım.Gördüğüm manzara karşısında öylece kaldım.Koydaki çocuktu bu.
-Heyy yine mi sen beni buradanda kovmayacaksın değil mi?
Yine suratında o çarpık gülüş yerleşmişti ve derin gamzeleri iyice ortaya çıkmıştı.Altında sadece şortu vardı ve üstü çıplaktı.Kendi kendime 'bu bi şaka değil mi başıma güneş falan geçmiş olmalı gözlerimi kapatım açıcam ve orda olmayacak ' gözümü açıp kapadım hala suratında o gülümsemeyle bana bakıyordu hiç bişey söylemeden içeri girdim arkamdan bağırdığını duydum.
-Görünüşe göre 3 ay beraberiz.Bu arada benim adım Cannn !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AŞKI
ChickLitBüyük aşklar nefretle başlarmış.Bu iki genç için bu kesinlikle doğru! Tesadüflerle dolu bi tanışma ile yolları kesişen Aylin ve Can'ın çekişmelerle dolu hayatı aşkla sonuçlanıyor. Peki yaz ile başlayan her aşk yazın bitmesiyle son bulur mu...