Ben Ona Resmen Aşığım..

56 5 0
                                    

Bende olduğum yerde kalıyorum öylece.Ne dedi bu şimdi.Off bu çocuğun ne dediğini anlamamada mastır yapıyorum bildiğin.

+E..e.evet hepsine yalan diyemeyiz en azından tanışma kısmı doğruydu dimi

Evet evet kesinlikle bu anlamda soyledi

-Neden anlamazmazlıktan geliyosun anlamıyorum yani gerçekten anlamadın mı sana bu gece anlattığım hikayede herşeyin kelimesi kelimesine doğru olduğunu söylüyorum.SANA SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLÜYORUM!

Can bağırmayı kesiyor ve bi süre hiç bişey söylemeden öylece dikiliyoruz gözlerim doluyor bişey söylemek istiyorum ama ne söyleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok.Gerçekten salağım ben ya nasıl anlamadım bana 'seni tanımak istiyorum ' dedi 'hiçbiri yalan değildi' dedi sanırım kendime bile inkar ettim bunu şuan anlıyorumki onun bana söylediği her kelime bana dokunduğu her an hiçbiri aklımdan çıkmamış ve anlıyorumki son zamanlarda hayatımı,aklımı ele geçirmiş.Ama ben aşık olmam olamamki kendimden başkasını sevemem ben.Aşk bana çok uzak.Peki şuan neden böyle hissediyorum.Yani neden bir yanım beni sevdiği için mutlu.Yoksa bende mi bişey hissediyorum ona karşı.Her zamn ben kimseyi sevmem demişimdir.Yoksa hayat bana büyük konuşma mı diyor?Yoksa bende mi aşık oluyorum?

Can benim içimdeki boğuşmama,sessizliğime daha fazla dayanamadıki hareketleniyor.

-Unut gitsin tamam mı hiç bişey söylemedim farz et.

Diyerek sahile doğru ilerlemeye başlıyor.

+Dur.C..can bekle lütfen.

Can olduğu yerde duruyor.Arkası hala bana dönük.Önüne geçiyorum.Canın hayalkırıklığı gözlerinden okunuyor.Bu beni nedenini bilmeden çok kötü hissettiriyor.

+Bak Can.Biliyorum sessiz kaldığım için kızdın a..ama ben hiç böyle bişey yaşamadım ve ne söyleyeceğimi bilemedim.Açıkcası birbirimizle o kadar didiştikki senin böyle bişey hissettiğini hiç anlamadım. Ya da kendime inkar etti..

-Tamam açıklama yapmak zorunda değilsin.Ben seni seviyorum diye sende beni sevmek zorunda değilsin. Evet kızgınım ama sana değil kendime çünkü..

Bağıran Canı susturuyorum ve bu sefer ben bağırmaya başlıyorum. Etraftakiler bize bakıyorlar.

+Sözümü bitirmeme izin ver.Beni dinleme zahmetinde bile bulunmuyosun.Bak bunu kabullenmek benim için çok zor oldu s.sana karşı bende bişeyler hissediyorum ama bu hissin ne olduğunu bilmiyorum .Seninle olunca mutlu oluyorum aklımda sürekli beraber yaptığımız şeyler var beraber yaptığımız herşeyi saniuesi saniyesine anlatabilirim sana gülüşün bakışın ses tonun o çok bilmiş halin bana kendimi unutturuyo.Bunun adı ne onu bile bilmiyorum a..

Can karşımda 32 diş sırıtmaya başlıyor. Sanki az önce gözünden ateş çıkan o değilmiş gibi

- Ben söyliyim sana ne olduğunu.AŞK bu.. Şimdi sen bana nerden biliyosun diye sorucaksın kendimden biliyorum.Çünkü bende sürekli seni düşünüyorum seni düşündükçe gülümsememe engel olamıyorum.Bana çok iyi tanıdığım birini anımsatıyorsun.Kendimi. Biz gerçekten birbirimize çok benziyoruz. Daha çok yeni tanıştık nasıl bu kadar eminim duygularımdan onuda bilmiyorum.Dediğim gibi seni gördüğüm ilk andan itibaren benim için ne kadar özel olacağını anlamıştım ve düşünvelerim beni yine yanıltmadı.

Canın söylediklerinden sonra içimde uçuşan kelebeklere engel olamıyorum. Anlattıklatından sonra anlıyorumki söylediklerinde haklı ben ona gerçekten aşığım ve ilk kez hissettiğim bu duygular gerçekten çok güzelmiş

Ben yine düşüncelerimin içinde boğulurken birden Canın sıcak nefesini yakınımda hissediyorum.Gözlerinin içine bakıyorum ve kendime inanamayarak dudaklarımı onunkilerle birleştiriyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin