Yaşayalım Görelim

73 4 2
                                    

"Beraber mi?"

''Benimle geliyosun diyince ne anlıyosun ufaklık''

''Aa ama şey ben kerem'e söz verdim''

''Ne istersen demiştin ufaklık''diyor can yine tüm ukalalığıyla.

Napacaksın artık söz ağızdan bi kere çıkar keremde anlayışla karşılar heralde.Off bu seferde keremin diline düşücem Ahh Aylin ahh bi yalan söyledin herkesin ağızına düştün.Çık şimdi işin içinden çıkabilirsen.

''Tamam kabul akşam 8. de al beni''

"Anlaştık ufaklık görüşürüz akşam" diyip bana göz kırparak eve girdi.Ne ara geldik biz eve ya .Neyse neyse neden her istediğini yapıcam dedim ki sanki tek bi isteğin deseydim nolurdu sanki

'Kuzennn ben geldim nerdesin."diye evin içinde çığırırken burnuma gelen ultra ultra fazla parfüm kokusuyla öksürüklerime engel olamıyorum.Sonra merdivenlerden gömleğinin yakasını düzelterek bi playboy edasıyla inen keremi görüyorum.

'Vay kuzen yakıyosun kime süslendin bakalım parti için mi yoksa"

diyorum tedirgin tedirgin o kadar hazırlanmış çocuk nasıl dicem ben şimdi ona 'kusura bakma kuzen ben bi bok yedim Cana ne istersen yapıcam dedim oda partiye beraber gidicez dedi yani sen ortada mal gibi kalıyosun hadi görüşürüz.'

'Ne partisi ya hee sahildeki parti kusura bakma ben gelemiyorum akşam için çok özel bir randevum varda" diyor kerem

Normal şartlarda üstüne atlayıp o 1 kilo jöle boşalttığı saçlarını tek tek yolmam lazımdı ama şimdi hayatım boyunca etmediğim kadar dua ediyorum.Ne dersin Aylin şansın dönmeyemi başladı acaba.

"Hıı öyle mi iyi o zaman bende tek başıma giderim sen keyfine bak" diyorum şu dediğimi birisi duysa uzaylılar tarafından kaçırılıp klonlanıp klonumu dünyada bıraktıklarını falan sanır ki keremin bana olan bakışlarıda şu anda tam olarak böyle düşündüğünü gösteriyor.

"Sen kimsin ve Aylin'e ne yaptın " diyor kerem canavar görmüşcesine bana bakarken

"Allah Allah kuzen görende sana ilk defa böyle davranıyorum sanır (gerçekten ona karşı ilk defa bu kadar anlayışlıyım) aşk olsun yani" diyorum en yapmacık halimle

'Valla benim canıma millet bende sabahtan beri bana yapacağın işkenceleri düşünüyorum Allah razı olsun.Neyse ben kaçıyorum güzeller beni bekler" bana göz kırparak uzaklaşıyor.

Şu anda çığlık atıp zıplamamak için kendimi zor tutuyorum bi dakika ya niye tutuyorum ki tek başımayım koyver gitsin diyerek başlıyorum şarkı söylemeye.

Keremin daha uzaklaşmamış olma ihtimalinide unutmuşum kerem kapıdan bana 2. Kez uzaylı görmüşcesine bakıyoruz.

'İyi eğlenceler kuzen " diyorum sanki az önce deli gibi zıplayıp dans eden ben değilmişim gibi.

Sonra yukarı çıkıyorum ve yatağın üzerine bütün kıyafetletimi boşaltıyorum.Şu kıyafet secmekte ne sancılı iş cok mu abartım çok mu sade oldu telaşı.Şimdi ben parti için şık mı giyinmeliyim evet bakalım neler giyebiliriz.Yarım saat boyunca kıyafet seçmekle uğraşıyorum sonunda siyah dantelli bluzumda  fosforlu sarı eteğimi diyip saçlarımıda salık bırakıyorum. 

Ve tam zamanı zil çalıyor.Aynada kendime son bir kez daha baktıktan sonra aşağı iniyorum ve kapıyı açıyorum.

''Vay canına çok güzel olmuşsun ufaklık''diyor Can bu çocuk istediğinde kibar olabiliyor.

''Teşekürler sende fena değilsin''diyorum evet çok iyi olmuş ama öyle söyleyip hemen şımartmaya gelmez.

''Hadi gidelim ozaman gidelim geç kaldık zaten'' diyorum sessizliği bozarak

Beraber sahile gidiyoruz .

''Koluma gir istersen ufaklık bu topuklularla düşüp rezil olma '' diyor bu kadar kibar bir davranış anca bu kadar öküzce servis edilirdi zaten

''Çok iyi olur saol''diyorum beraber sahile gidiyoruz. Gerçekten iyi bir çift gibi gözüküyoruz Herkesin gözü üzerimizde tabi bilmiyorlar biribirimize karşı kedi köpek gibi olduğumuzu.

Masalardan birine geçiyoruz.

''Ne içersin ?''

''Şarap alıyım ben zahmet olazsa'' diyorum son derece hanım hanımcık.Son 1 saattir anneleri tarafında tanışmak için bir araya getirilmiş çiftler gibiyiz birbirimize karşı bakalım sessizlik ne zaman bozulacak.

''Al bakalım ufaklık ''diyerek elinde bir kadeh şarap ve bir bardak viski ile geliyor.Ufaklıkmış sensin ufaklık aramızda 1 yaş var ama bay ukala  sanki benden 10 yaş büyükmüş havasında.

''Teşekür ederim''

''Bişey değil ee anlat bakalım neden söyledin böyle saçma bir yalan'' diyor Can al bakalım ne cevap vereceksin şimdi .Kankamın sevgilisinimi kıskandım diyeceksin.

''Boşver ya saçma  sapan bişey işte'' diyorum kestirip atmaya çalışarak.

''Saçma sapan olduğu kesin ama sonuçları sana biraz pahalıya patlıyor sanırım.''diyor bana çok çektireceğinin sinyallerini vererek.

''Bakalım şimdilik ekonomik takılıyoruz umarım beni iflas ettirmezsin.'' diyorum bana kahkahayla karşılık veriyor.

''Yaşayalım görelim ufaklık anlaşılan bu yaz baya eğlenicez''

''Ya ne demezsin '' diyorum gözlerimi devirerek.Tam o anda son derece hareketli şarkılardan sonra çok sevdiğim bi dans şarkısı çalıyor

''Hadi o zamn 2. isteğimi gerçekleştirelim dans edelim''

''Tamam hadi edelim''diyorum ve dans etmeye başlıyoruz.İyi bir oyuncu olduğu kadar iyide dans ediyor bu çocuğa karşı gittikçe yumuşuyorum.

Dans ederken kulağıma yaklaşıyor 

''Seni tanımak istiyorum.''diyor can yanlış duydum dimi bay ukala beni tanımak istediğini söyledi dimi Aman Yarabbi başımıza taşlar yağacak bu bir kıyamet alameti bile olabilir. Haydi hayırlısı

'' Yaşayalım tanıyalım o zaman''

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin