* Reggel 4-5 körül *Arra keltem hogy a vállamat rázza Azazel.
- Hahó Alex ébredj gyorsan. - Mondta.
- Mi? Miért mi a baj? - Kérdeztem.
- Mennünk kell egy új városba, mert megtaláltak téged a rosszak...
- Kik? - Kérdeztem furcsa arcot vágva.
- Az angyalok... Méghozzá 3 arkangyal. Késöbb elmagyarázom de most mennünk kell minél gyorsabban.
- És mi lesz az ismerőseimmel? - Kérdeztem aggódva.
- Ne aggódj amikor elhagyjuk a várost nem fog senki se emlékezni rád, hogy nehogy megtudják miket tudsz.
- Még Zoe se?
- Még ő se... A magunkfajtáknak nem szabad párkapcsolatot teremteni, nehogy az illető is megsérüljön vagy valami rosszabb történjen. - Mondta komoly arccal
- Értem... - Mondtam beletörődve.
- 5 perc múlva várlak lent az ajtónál. Pakold össze ami kell és gyere.
- Oké.~ Azazel kiment a szobából ~
Elkezdtem öltözni kicsit sokkos állapotba. Ezután bepakoltam minden mágiás könyvet a táskámba. Raktam mellé néhány ruhát is.
Egy dübbenést hallottam amibe beleremegett az egész ház.
- Alex! - Kiabálta Azazel lentről.
- Mindjárt! - Kiabáltam.Még gyorsan elraktam a laptopom, telefontöltőt és a kristályos karkötőket, meg a nyakláncaimat, és már futottam is le.
Felvettem a cipőmet, pulcsimat meg a kabátot.- Indulhatunk? - Kérdezte Azazel.
- Szerintem igen.
- Elsőre mindenkinek nagyon rossz...
- Mi??
- Ez. - Mondta, megragadva a kezem s hirtelen mindenhol kék tűz jelent meg, és a másik pillanatban már egy autóban ültünk ami egy autópályán volt.
- Mi a f... - Mondtam szám elé tartva a kezem, mert azt hittem mindjárt hányok.
- Álljunk meg. - Mondta Azazel.Amikor megálltunk rögtön nyitottam az ajtót és ki is taccsoltam.
Visszaültem és Azazel adott vizet, zsebkendőt meg rágót.
- Kösz...
- Mondtam hogy rossz lesz. - Mondta kicsit nevetve.
- Máskor azért szólhatnál hogy mi fog történi velem.
- Már mindegy. - Mondta kicsit mosolyogva.
- Amúgy hova is megyünk?
- Oh már mindjárt ott vagyunk.( Eddig a történet az Egyesült Államokban játszódott, most pedig Magyarországon yey. : D )
- Melyik városba is megyünk? - Kérdeztem 10 perc múlva.
- Debrecen.
- Oh már hallottam róla. És iskolába is fogok járni?
- Hát ha akarsz járhatsz. - Mondta Azazel.- Öhm hogyan is fogom megtanulni az új nyelvet? - Kérdeztem.
- Nyugi azt már tudod...
- Jah... - Mondtam bámúlva az Alföldet...* Debrecen *
Láttam meg a táblát.
15 perc múlva meg is érkeztünk az új házhoz.
- Ez kicsit nem nagy? - Kérdeztem Azazelt.
- Pff. Ez semmi. - Mondta nevetve. - Pakold be a cuccaidat, ha kész vagy pedig gyere mert ha suliba akarsz járni még ma be kéne iratkozni.
- Oké. - Mondtam elindulva a ház felé.Amikor bementem házba már be is volt rendezve minden, csak a cuccaimat raktam le a szobámba, ahol volt 1-2 nagy ismeretlen doboz. A dobozokra ez volt ráírva:
,,Mágikus könyvek. Ajándék :)"
Ezután kimentem és visszaültem a kocsiba amiben Azazel ült, de a soför már nem volt ott, ezért Azazel vezetett.
Beindította a kocsit Azazel és a rádióban elindult a Bullet For My Valentine - Alone amit nagyon szerettem (( *-* ^-^ )).
- A Diószegi Sámuel Baptista Szakgimnázium és Szakképző Iskolába (( igen baptista fhuj >_<)) fogsz járni. - Mondta Azazel remegő hanggal a " baptista " szót.
- És milyen szakra fogok járni? - Kérdeztem.
- Autóelektronikai műszerész szakra.
- Hmm oké. - Mondtam lelkesedve.
- Mielött megkérdeznéd nem tehetek róla hogy baptista iskola, már csak itt volt hely.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy igazi sátánista élete
FantasiaEz a történet egy 17 éves fiúról szól akit Alex Spencernek hívnak és aki "felfedezi" a spirituális sátánizmust. Egyenlőre ennyi ;) . Olvass bele ha meg akasz tudni többet. Új részek: Próbálok minden héten egy új részt kitenni. ( legtöbbször hétvége...