6. Zoe Sharpe

708 29 2
                                    

* Kedd 12 óra körül *

- Phuu de sokat aludtam. - Mondtam a telefonomat megnézve.
Hirtelen felvillant a facebook logója valaki bejelölt. Megnéztem és Zoe volt az. Habozás nélkül vissza is igazoltam. És már írt is nekem:
- Hali. - Írta.
- Szia.
- Nem akarsz be engedni az ablakon ?
- Mi ? - Kérdeztem furcsán nézve.
- Csak nyisd ki mondani akarok valamit. - Odamentem az ablakhoz és kinyitottam de nem láttam senkit.

- Hahó itt vagyok mögötted. - Ijesztett meg hátam mögött és abban a pillanatban felugrottam kicsit.
- Hogy jöttél be? - Kérdeztem furcsán nézve rá
- Te engedtél be. - Mondta mosolyogva. 
- Mi? Mikor?
- Most az elöbb hi hi - kezdett el nevetni. És ahogy megláttam az édes mosolyát majdnem elolvadtam. - Amúgy tudok mindenről. - Mondta mosolyogva.
- Mi mindenről ? - Kérdeztem furcsán
- Azazel, idézés, gyűrű ami nem volt rossz ötlet, meg minden amit eddig csináltál.
- miiii honnan tudod?
- Familiárisokat kértem hogy figyeljenek meg téged.
- Nem te küldted azt a démon/szellemet ami feldúrta a szobám?
- Ööö nem tudok semmi ilyesmiről az biztos nem én voltam.
- Hmm hát oké.
- Ja amúgy gyere majd az erdőbe úgy  este 7-8 fele , ja és hozz meleg cuccot szerintem hideg lesz. -Mondta és nyomott egy puszit az arcomra mint tegnap előtt és kiugrott az ablakon.
- Várj! - Kiáltottam utánna de amikor kinéztem az ablakon nem láttam sehol se. - Na ezt hogy csinálta? - Kérdeztem magamban.

- Naa mindegy felöltözök és kezdek magammal valamit.

* 5 perc múlva *

Felöltöztem és lementem a konyhába egy üdítőért. Út közbe körülnéztem a házban, de nem találtam se a nővéremet se anyukámat.

- Ezek hol vannak? - Kérdeztem magamtól
Még a konyhapulton se volt semmilyen papír.
- Áh biztos csak elfelejtett anyukám cetlit írni.
Visszamentem a szobába és kinyitottam a meditációs könyvet.
- Hmm hol is van ez a Harmadik szem kinyitása? Meg is van:

A harmadik szem kinyitása

Ezt a gyakorlatot egy meghatározott hangszínnel és kántálással kell
csinálni. Ezt a gyakorlatot 4 egymást követő napon kell elvégezni.
Ezután rendszeresen kell meditálni a harmadik szemen, hogy az
teljesen kinyíljon, és elkezdjen energiát felvenni. Ez a gyakorlat
csak megindítja a működést. Fontos hogy tovább dolgozzunk a
harmadik szemünkön, és állhatatosak legyünk, így érhetjük el a
legjobb eredményt.Megjegyzés: Az 1. és 2. lépés kihagyható. A 3-7. lépésekszükségesek.

 

1.Ülj egyenes háttal.

 2. Tedd a kezeidet a képen látható pozícióba. Ajobbkezeseknél a jobb kéz szoruljon ökölbe a balmutatóujj körül; balkezeseknél a bal kézszoruljon ökölbe a jobb kéz mutatóujja körül.A hüvelykujj körme a körömágy tövénél nyomjaa mutatóujj oldalát, mint ahogy az a fényképenlátható.
Ha egy gyenge áramütést érzel, tudod hogy megtaláltad a megfelelőhelyet. Ha mégsem találod meg, ne bátortalanodj el. Akiknek alapvetően erősebb az aurájuk,azoknál ez észrevehetőbb lesz.
Ez a kéztartás visszavezeti az energiaáramot a harmadik szemhez.Ezt a mudrát bármikor használhatjuk mikor a harmadik szemünkön meditálunk. Tartsuk meg amudrát a meditáció teljes időtartama alatt.   

   

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Egy igazi sátánista életeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora