Гт на Лиса
Той изчезна.За миг си помислих,че ще ме нарани.Даже вече не ми се яде.Тогава ще си легна.Запътих се към стаята си,и преди да вляза
се огледах.Имах чувството,че това момче все още е тук.Влязох в стаята си и седнах на стола до бюрото.
Погледнах в огледалото което се намираше от лявата ми страна и съжалих,че го направих.
Видях същото момче,но с него имаше още шест момчета.Разтърках очите си и пак погледнах към огледалото.Все още бяха там.Погледнах от другата ми страна където бяха те,но ги нямаше.Пак погледнах в огледалото и ги нямаше.Затворих очи и си отдъхнах.Легнах си,но не можех да заспя.
Все още имах чувството,че те са тук.Вече беше сутрин, а аз не спах цяла нощ.Мисълта,че те може да са тук,ме караше да се страхувам.Станах и се запътих към кухнята.Когато слизах по стълбите,чух гласове.
Ами ако това са те?
Гласовете идваха от хола.
Продължих да слизам по стълбите,без да издавам шум,но една от тях изкърца силно и те спряха да гояорят.Видях сенките им и замръзнах на място.Какво да правя?
Та те вече бяха пред мен.
Добре..Сигурно сънувам!
Или не?Колкото повече се чудех,толкова повече не смеех да помръдна.Започнах да вървя назад,а те не помръдваха.Това беше моя шанс,обърнах се и започнах да тичам,а те ме гледаха.
Влязох в стаята си и заключих вратата.
Сега какво да правя?
За миг си помислих да скоча от прозореца,но се сетих че съм на втория етаж и ако сега скоча,най малко да си счупя нещо.
Докато мислех как да избягам,един от тях разби вратата и влязоха.Онова русокосо момче от вчера вечерта, започна да се приближава,а аз вървях назад.Вече ми се искаше всичко това да е просто сън.Усетих сълзи по бузите ми.Той ме притисна на стената и не отделяше поглед от мен както и аз от него.Той започна да приближава лицето си,но изведнъж всичко изчезна.~~~~
Отворих очите си и осъзнах,че това е било само сън.Но как?Всичко беше толкова реално.
Незнам защо,но вече не исках това да е сън.__________
Ето я и четвърта глава!Съжалявам за грешки(сигурно са много) и също така,защото не съм
качвала глава от почти един месец.Знам,че главата е скучна,но се надявам да ви хареса!(Едва ли..)