6 глава

120 19 4
                                    

Седях на леглото на Техюнг и чаках да дойде.
Бях с гръб към вратата и блеех към стената.Идеше ми да си тръгна,но не можех зареди кракът ми.
Вече съм сигурна,че блеех към стената от 15 минути.Чух отварянето на вратата на стаята.Знаех кой е и затова не смеех да се обърна.Той клекна пред мен и видях,че беше взел купа със лед и една кърпа.Техюнг сложи всичките кубчета лед в кърпата,уви ги здраво за да не паднат и сложи кърпата на глезена ми.
Чак сега забелязах,че се е подул.Стоягме така близо час,но можеше и по-малко от час,ако не беше забелязал,че кубчетата лед са се разтопили.Беше се замислил над нещо,но естествено не знаех какво.Изиках няколко пъти името му,но той не ме чуваше,зя това го побутнах леко и той се съвзе.Забеляза пе кубчетата лед са се разтопили(вече за кой ли не път повтарям тая дума) и махна кърпата. Взе бинт от шкавчето до леглото му,и го уви,около крака ми.Докато ми превързваше крака,очите ми започнаха да се затварят малко по малко и някрая заспах.

ГТ на Нрутрал

Щом Техюнг превърза крака ѝ забеляза,че тя беше заспала.Той я взе като булка и я сложи да легне на леглото.Русокоското легна до нея и я прегърна.

_______________

Съжелявам за грешки!
Знам,че главата е скучна!
Попринцип нямах никакви идеи за тази глава и Crazybuthappy ми помогна да напиша част от главата(за което и благодаря),но уатпад взе че я изтри и се опитах да напиша подобие на това което написа тя,но я промених изцяло и се надявам да ви хареса!💗

Just a dreamWhere stories live. Discover now