ГТ на Лиса
Усетих нещо влажно и мокро на челото си.Отворих очи и видях момиче на моята възраст,което ме гледаше с притеснение.
Изоравих се в седнало положение и видях още едно момиче.Кои ли бяха те??:Лиса?Добре ли си?-попитаме момичето което седеше до мен.
Л(Лиса):Да,добре съм!
Но...Кои сте вие?И как се озовах тук??:Н-Незнаеш кои сме?Не си ли спомняш кои сме?-тя започна да се притеснява,но се успокои.
Л:Нямам представа кои сте вие?
?:Добре!Тогава нека ти се представим!Аз се казвам се Джисо,а това там е Роуз!
Ние сме най-добрите ти приятелки...Л:Как така най-добри приятелки?Та моята най-добра приятелка е Джени!
Джисо:Джени ли?Май наистина си си одарила главата много зле!А какво е последното нещо което си спомняш?
Л:Последното нещо което си спомням е,че се прибирах от училище.Тогава приятелката ми Джени ми звънна,но тогава чух клаксона на колата да свири и тогава осъзнах,че съм се спряла по средата на пешеходната пътека и...
Роуз:Определено си е одарила главата много зле!Нищо от това което ти каза не се е случвало!
Сигурно си сънувала!Л:Не!Аз не сънувах!Или...
Незнам...Джисо:Искате ли да излезем?
Л:Да,но...Това чия къща е?
Роуз:Твоята!
Л:Знаех си!
Джисо:Да излизаме!
Л:Чакайте!Първо трябва да кажа на родителите ми,че излизам!
Роуз:Ам...Лиса!Как ще им кажеш като те...-Тогава Джисо сложи ръката си на устата на Роуз за да млъкне.
Джисо:Лиса...Родителите ти...Починаха когато ти беше на пет години!
Лиса:Н-Но...К-Как така?Те са живи!Не са мъртви!-Няма начин това което казва да е вярно,нали?
Лиса:Те...К-Как починаха?-Когато ги попитах запопнаха да се притесняват.Но защо?Джисо:Ами...
~~~~~~~~~
Ето я и втората част!Знам че е много скучна,но само това ми хрумна!Надявам се да ви хареса и съжелявам за правописни грешки!