8 глава

48 4 2
                                    

ГТ на Лиса

Обърнах се,но него го нямаше.Опитах се да отворя вратата отново, и успях.Втурнах се към входната врата и излязох.Радвам се,че вече не бях при него.Как ще живея,като по цял ден всеки ден ще го виждам...

Вече си бях вкъщи и си седях на дивана тъпчейки се с пуканки,докато гледах Титаник.(😂😂😂)Ето че и дойде частта на която започнах да рева и започнах да се давя в собствените си сълзи.

?:Защо плачеш толкова много?

Тогава спрях да плача и изпищях,а пуканките паднаха на земята.
Той какво прави тук???

Л:Ти за лично пространство не си ли чувал?

Т:Не...

Както казах...По цял ден всеки ден ще го виждам...

Л:Как влезе?

Т:През прозореца на стаята ти.Хубава стая.-каза усмихвайки се мазно.

Л:Идиот!

Т:Ако се чудиш защо съм тук,дойдох за да те попитам нещо!Случайно да си забравила нещо?

Л:Не,всичко си е в мен...-тъкмо когато посегнах да си взема телефона от масата,осъзнах,че съм си забравила телефона при него.

Л:Дай ми го!-казах ставайки от дивана.

Т:Ами,ако не искам?-и той стана от дивана и вдигна ръката си в която държеше телефона ми във въздуха.
Тръгнах да скачам за да си взема телефона,а той тръгна назад гледайки ме подигравателно.След дългите опити да си взема телефона от ръката му,аз успях,но лошото е че се озовах върху него,а той залитна и падна на земята заедно с мен.Той се усмихна и се претърколи така че той да е върху мен.

-------------------

Здравейте хора!След толкова много време(2 години мисля) най-накрая реших да публикувам нова глава.Много се извинявам,че се забавих адски много(също така се извинявам ако има грешки),но вече ще публикувам няколко пъти в седмицата!Надявам се,че още има такива които ще следят историята...😂😅
Знам че главата е много кратка(и дано да ви е харесала),но ще се постарая другите да са по-дълги!♥️💜💙💚💛🧡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just a dreamWhere stories live. Discover now