~ In Use ~

18 2 2
                                    

Za Nathanem stál muž a držel mu nůž u krku, před nimi stála schopná žena, koukala na mě propalujícím pohledem a mířila na mě hlavní od pistole.

"Domluvme se, nemáme toho hodně al-"
"Ukažte co máte" Přerušila mě žena a stále na mě mířila.

Vstal jsem a pomalu došel ke kufru a otevřel ho, žena ke mě přistoupila a já jí ukázal obsah našich batohů a jiných zásob, žena ode mě odstoupila a podívala se na Nathana a pak na mě.

"Máte nějaký tábor?" Po chvíli prohlásila žena
"Nemáme" Souhlasně jsme odpověděli s Nathanem.
"Jak vám máme věřit?" Řekl muž který držel Nathana.
"Prosím vás, opravdu toho moc nemáme, tohle bylo vše." Otočil jsem se na muže a zavřel kufr.

Muž se podíval na ženu a žena kývla, muž odložil nůž do kapsy a vzal i ten Nathanův, vytáhl Flex Cufky a spoutal jak Nathana tak mě, žena mě chytla za paži a táhla k nim do auta, vysadila  mě na korbu kde mě upevnila k tyči, muž sem vysadil i Nathana a upevnil, po chvíli se nastartoval motor a vyjeli jsme.

Po cca 2hodinách jsme přijeli k jakési budově před kterou stála auta na obranu proti zníčení budovy. Budova měla velká vrata dovnitř, nejspíš na náklaďáky, my vjeli do prvního otevřeného, byla tam zaparkovaná 3 auta, zaparkovali jsme a vrata se zavřela.

Muž vyšel z auta a odpojil nás od tyčí, slezli jsme z korby a šli za mužem.
Vedl nás do nějaké chodby, bylo tu příjemné chladno, vedl nás chodbou až nakonec, do schodů nahoru a do prvních dveří v pravo.

Otevřel dveře a zde už čekala žena stojící vedle stolu kde seděl nějaký muž, vstoupili jsme a posadili se na židle před stolem, muž který nás přivedl odešel a zavřel dveře.

"Našli jsme je v Dublinu na benzínce, tankovali a hledali zásoby, měli u sebe jen nože, v autě pár konzerv a dvě flašky s vodou." Řekla žena otočena na muže.

"Odkud jste?" Řekl muž s milým tónem.
Otočil jsem se na Nathana který kývl na to abych mluvil.
"Ze severní Virginie" Odpověděl jsem poněkud lehce.
"Kam máte namířeno?"
"Hledáme bezpečná místa, jste zatím první lidé co potkáváme."

Muž se pousmál a pokračoval v otázkách. "Máte nějaký tábor? Jaké máte zkušenosti s tímto světem? Je tu ještě někdo s vámi?"
Nathan si přesedl a začal odpovídat. "Tábor nemáme, nějaký hledáme, zatím moc velké ne, dokážeme se o sebe postarat, to je hlavní, jsme sami, jak Andrew říkal, hledáme bezpečné místo a vy jste první co jsme potkali." Domluvil a opřel se.

"Pošlu vás prozatím do pokoje kde se převléknete a vysprchujete, budete hlídáni tak nic nezkoušejte, můžete se trochu prospat, večer přijdete na večeři kde vše probereme." Dokončil.

~ Without Hope ~Kde žijí příběhy. Začni objevovat