~ Escape ~

10 2 2
                                    

S Nathanem jsme se posadili a čekali co se bude dít dále, cítil jsem Nathanovu nervozitu a tak jsem mu položil ruku na stehno aby se trochu uklidnil, hodil na mě pohled který mi doslova vyřízl z těla mojí heterosexualitu, pak mi to došlo, jsem to ale čůrák, ruku jsem zpět položil na stůl a Nathan na mě přestal koukat.

"Nuže, snad jste si nemysleli že vás necháme najíst?" Vyslovil muž velmi sarkasticky, "tu vodu si odpracujete a ty okurky odpěstujete, až to budete mít budete tu jako zajatci, váš příjem jídla bude minimální a oblečení budete dostávat jednou měsíčně." Dokončil a já už měl vyndaný šroubek z židle, píchl jsem s ním Nathana poněkud silně do ruky a zacala mu téct krev, bylo na něm vidět že chce syknout bolestí ale nechtěl nás prozradit.

Zatím co jedli, jsem naznačil Nathanovi ať to zkusí taky, vytáhl jeden šroubek z židle a já začal odpočítávat pod stolem na prstech kdy vystartujeme. 5, 4, 3, 2, 1... 0
Zaťal jsem pěst a vyskočil z židle,  naproti mě seděl ten muž který nás sem dovedl, vyskočil jsem na stůl a zapíchl mu hřebík do hlavy, Nathan pořezal zápěstí ženě co nás sem dovedla vzali jsme jim z kapes zbraně, chvíli jsem váhal ale po pár vteřinách se přemohl a vystřelil, kulka proletěla muži hlavou a ten se skácel na zem.

Všiml jsem si že Nathan se nedokázal přemoci a tak ženě držel hlaveň u spánku, já se otočil a začal mířit na muže který vypadal velmi překvapeně, asi nečekal že se v nás objeví tolik odvahy, to já ale taky ne.

Muž vyndal nůž, pistoli a zvedl ruce nad hlavu. Chvíli jsme tam všichni stáli a nakonec jsem muže podřezal pod krkem jedním rychlým tahem.

Nathan se na mě podíval, kývl jsem, Nathan se nadechl a s výdechem vystřelil, kulka ženě proletěla stejně rychle jako muži předtím, že stolu jsem vzal pistoli a nůž a schoval si je za pásek, začali jsme hledat jiné východy kromě těch dveří.

S naším štěstím zde vedl úzký vchod do místnosti kde se skladuje majetek lidí co tu otročí, Nathan přistoupil ke stolu a čapl batoh do kterého začal skládat věci které se nám budou hodit, já zatím hlídal u rohu vchodu, Nathan bral poslední balení nábojů když někdo začal odemykat místnost, rychle jsem přiběhl k oknu v té místnosti a otevřel ho, Nathan zapnul batoh a vyskočil ven z okna, já ho následoval a skočil za ním.

Pád byl zhruba 3metry dolů a já si pochroumal trochu kotník, to mě v tu chvíli ale nějak nezajímalo jelikož jsme utíkali k autu se značkou Peugeot, ne že by na tom úplně záleželo ale od tohoto auta vzal Nathan klíče, otevřel dveře a snažil se nastartovat, nešlo to, vylétli jsme ven a zahlédli opodál skútr, koho by sakra napadlo jet na skútru?! Doprdele, vzal jsem Nathanovi klíče a běželi jsme k tomu skútru.

Úspěšně jsem nastartoval a nastoupil, Nathan si sedl za mě a chytl se mě kolem pasu, v životě jsem nic takového neřídil a tak jsem to jen odhadoval, nakonec jsme se po pár vteřinách rozjeli k vratům z dvora Nathan vyskočil a běžel je otevřít, to se mu povedlo, vyběhl směrem ke mně a usedl, chytl se a jeli jsme směrem pryč odsud.

~ Without Hope ~Kde žijí příběhy. Začni objevovat