~ New Fresh Start ~

5 2 2
                                    

Dnešní ráno začalo poněkud zvláštně, vzbudil jsem se protože začalo foukat a venku se začaly o sebe mlátit prázdné konzervy, doufám že to nepřiláká nějaké mrtváky, rozhodl jsem se vstát ale něco mi zabránilo, uvědomil jsem si že na mně leží Nate, spal velmi roztomile ale taky dost bolestivě, celou půlkou svého těla na mně byl namáčknutý, měl přes mě ruku okolo hrudníku a zapletenou nohu do mé.

Dostal jsem se ze spárů Nathana a šel se převléknout, mezitím jsem se rozhodl že udělám snídani a sundám z venku ty konzervy jelikož se stále bojím že to přiláká nějakého mrtváka.
Pohled Nathana

Probudil jsem se s pocitem spokojenosti, sice jsem včera hlídku prospal a zapomněl vzbudit Adrewho na jeho hlídku, ale vyspal jsem se po dlouhé době velmi dobře, po chvíli odpočívání jsem ucítil vůni která mě donutila se jít obléknout a podívat se co to tak nádherně voní.

Andrew stál u kuchyňského koutu a kuchtil tam fazole, sice nic legendárního ale mně to chutná. Chtěl jsem ho překvapit tak jsem k němu potichu ze zadu přišel a obejmul ho, cítil jsem jak sebou cuknul ale otočil se a obejmul mě, tak z instinktů že je rád že jsem to já.
"Vylekal jsi mě Nathane" Pověděl trochu už uklidněným hlasem.
"Copak nám děláš dobrého k jídlu?" Zeptal jsem se i když jsem moc dobře věděl co to je.
"Je to sice to co vždy, ale našel jsem zapalovač, venku už je zapálený oheň a stačí si to jen ohřát nad ním." Prohlásil Andrew pyšně.
Podíval jsem se na něho a znovu ho objal "Jsi mi to ale hodný hoch" Poplácal jsem ho v objetí na zádech, popadl misku a zasmál se.

Pohled Andrewho

S Nathanem jsme se nasnídali a jelikož sice foukalo ale bylo velmi teplo tak jsme se šli vykoupat do jezera, naproti chalupě.

Přeprali jsme si věci od krve a jiných nečistot a chvíli nahatí relaxovali na schodech malé terásky dokud nám věci neuschly.

Zhruba po půl hodině jsme se šli sbalit, našel jsem zde ještě jeden batoh do kterého jsem sbalil zapalovač,  deku která byla nahoře mezi povlečením, misky a dalších pár potřebných věcí co by se nám mohly hodit.

Nathan byl už také sbalen a tak jsme vyrazili na hlavní cestu, dali jsme se opačným směrem než kterým jsme přijeli, a doufali jsme že najdeme někoho kdo nám pomůže a hlavně nějaký slušný tábor pro slušné lidi jako jsme my.

~ Without Hope ~Kde žijí příběhy. Začni objevovat