Nikdo za námi nejel ale i tak jsme si pro jistotu projížděli městy co nejkomplikovaněji. Už mě z toho skútru bolela prdel, Nathan s tím byl stejně, takže jsme ještě půl hodiny jeli a nakonec to zapíchli u jezera v lese.
Mezi stromy na druhé straně jezera se kryla menší chaloupka ze dřeva, Nathan vytáhl z batohu nože a skryli jsme do křoví skútr, kdyby náhodou.
Pomalou chůzí, řekl bych až procházkovou jsme si prohlíželi okolí jezera, vypadalo to tu jako v pohádce, stromy nebyly sice listnaté ale vzbuzovalo to takový pocit větší bezpečnosti, ani nevím moc proč.
Přišli jsme k chaloupce, byla malinká, připomínala mi chaloupky na táborech, především svojí velikostí a dřevěném vzhledu, přinášelo mi to vzpomínky ještě z normálního života, také jsem jako menší jezdíval na tábory, měl jsem jeden velmi oblíbený, který bohužel zkončil, místo toho tam vyrostl jiný úplně na hovno, od té doby už na tábory nejezdím.
Zabušil jsem pořádně na dveře kdyby tam náhodou byl mrtvák, Nathan otevřel a já nahlédl dovnitř, bylo čisto, Nathan vešel dovnitř a já se rozhlédl kolem, zalezl dovnitř a zavřel za námi dveře.
Bylo to tu opravdu malinké ale naproti nám byla menší "kuchyně". Skládala se z linky a "Dřezu" Který představoval obyčejný lavor.
Hned za dveřmi byl žebřík nahoru, hned jak jsme si prohlédli obsah linky která byla plná pavučin a bordelu jsme našli i prázdné konzervy, což se šikne, tak jsme šli nahoru, zde stála jedna manželská postel a naproti ní skříň.
Šel jsem nakouknout do skříně, našel jsem čisté povlečení a prostěradlo. "Tak já půjdu udělat večeři a ty povlékneš?" Optal jsem se Nathana protože mi nikdy nešlo povlékat ani žádné "ženské" Práce, Nathan kývnul a podal mi batoh s konzervami a jinými věcmi, já slezl dolů a šel co nejlépe udělat večeři.
Po asi hodině jsem měl večeři hotovou, sice studenou, ale podmínky nám nedaly bohužel vybrat, také jsem měl vyrobený provaz s prázdnými konzervami rozmístěnými na provaze, šel jsem to upevnit na sloupky které byly na terásce před chaloupkou, přivázal jsem to tam a šel dovnitř.
Popadl jsem večeři ve dvou miskách které jsem na sebe postavil a vylezl žebřík, jakmile jsem se vyškrábal nahoru tak jsem se už vůbec nedivil co tam tak dlouho Nate dělal, usnul tu, naštěstí už bylo povlečeno, takže jsem položil misky s jídlem vedle Nathana a svlékl jsem se do trenek s trikem, skočil jsem vedle Nathana do postele a vzbudil ho aby se najedl.
Po jídle jsem odnesl misky dolů a šel zamknout dveře klíči které jsem našel pod lavorem, pro jistotu jsem tam strčil i koště, vylezl jsem zpět nahoru a lehl si do postele, první hlídku měl Nathan, takže jsem se zabořil do peřiny a šel spát.
ČTEŠ
~ Without Hope ~
Science FictionApokalypsa, nemáte rodinu, ani naději, ale musíte věřit, věřit a chtít přežít. Tímto příběhem nás provází Andrew Petersen (18) a jeho spojenec Nathan Masterson (17) jejich životem se proplete mnoho potyček a lidí kteří nejsou milí ale někteří ani...