Sétáltunk egyet az erdőben és közben elmondta mi miatt volt ilyen furcsa és hogy miért került :
-hol is kezdjem? Ugye bár a testvèrem akkor jött haza és eddig nem is tudtam hogy van egy testvérem aki szintén úgy néz ki mint én tehát egy iker testvér,és hát attól féltem hogy bele fogsz szeretni vagy ő fog elvenni tőlem így hát egy darabig úgy voltam vele hogy nem szólok rólad neki semmit és téged is kerülek addig amíg nem döntöttem erről az egészről. - mesélte Alex mind végig nyugodtan és látszott rajta hogy igazat beszél.
-Szóval arról nem is volt szó hogy szakítani akarsz? - kérdeztem tőle aggódottan.
-Megfordult a fejemben de én szeretlek téged és bárki is álljon közénk én nem akarlak elengedni és veled akarok maradni örökre. - mondta Alex megnyugtatóan és megszorította a kezem de nem annyira hogy fájjon csak annyira hogy tudjam ő szeret és nem akar elengedni. A szívem megint az egekben járt és ez természetes az ő közelében.
-ja és még valami most hogy tudsz mindent hétvégén elviszlek a családomhoz és bemutatlak úgy hogy a testvèrem is otthon van. - mondta Alex és azzal megcsókolt.
-De nem félsz hogy az iker testvéred el fog bűvölni? - kérdeztem tőle huncutan csak hogy kötekedjek is vele egy kicsit.
-nem mert tudom hogy belőlem egy van aki ilyen természettel rendelkezik és azt pedig ez a lány szeret - mondta azzal megint bevetette azt a perverz mosolyát és közben rám mutatott a kezével.
-Már megint ez a mosoly de mostmár kezdem megkedvelni azt hiszem ez lesz a kedvencem - mondtam azzal rá mosolyogtam és megcsókoltam.
-hmm akkor gondoskodnom kell majd arról hogy ez többször vessem be - mondta és megint mosolygott ugyanúgy.
Erre én le támadtam mèg egy csókkal és ez így ment egy darabig míg az erdőben zajt nem hallottunk.