3 hónap kóma után sikerült felépülnöm és meg is műtöttek ,de még mindig nem értem mi is történt pontosan.Annyit tudok hogy az egész a házunktól nem messze történt ,tipikus Lau alig lépek ki a házból már akkor is képes vagyok egy baleset részese lenni.
-Minden rendben kicsim ?jól vagy?-kérdezte anya .
Mióta kiengedtek a kórházból mindennap megkérdezi tőlem hogy vagyok,aggódó típus de hát az anyák ilyenek.Még ha tiltanánk is hogy ne aggódjanak értünk akkor is aggódnának értünk.Most miattam itthon van és az én nagy mázlimra hosszabbra nyúlt mindkettőnk téli szünete.Alex suliba ,de még mindig nem fogtam fel ezt az egészet olyan hirtelen jelent meg .Vagy valószínűleg a pink köd hatása alatt vagyok .
-Igen csak elgondolkodtam kicsit.-mondtam nyugodt hangon.
-Na és min gondolkoztál?-kérdezte anya
-Mindenen,de csak mert ugysem tudom megtenni jelen esetben a gondoltak szöveményeit ,így majd akkor mondom ha valóra tudom váltani.-mondtam vigyorogva és kicsit lepattintósan
Anyámra még mindig haragszom amiért el kellett jönni Miamiból.Néha tudok vele szimpla régi de még nem gyógyult be az a seb amit miatta szereztem h ott kellett hagyni a haverjaim barátnőim és a kedvenc tanárjaim holmi munka miatt.
-Anya mégis kicsit a fejem fáj-tettettem h fáj csak h hozzon rá valami hideget és ne faggasson tovább.
-Rendben kincsem hozok mindjárt rá valamit.-azzal ki is ment a konyhába.
Közben csörrent egyet a telefonom.Alex arca jelezte és az ő neve volt írva a telóm képernyőjén ,így hát felvettem és beleszóltam.
-Igen?-tettetem h nem ismerem ki hív ,általában így kötekszem vele
-Jó számot hívtam?-kezdte ő is
-Lau tudom hogy te vagy az és h szívod a vérem
-Basszus ,lebuktam-mondom nevetve.
-Na látom gyógyulsz.A kedved is jó.-mondta
-Értem ne aggódj minden rendben van csak te hiányzol mellőlem.
-Igen?Azt hittem a vizes pakolás -mondta viccesen.
-Te beszéltél anyámmal is ?-lepődök meg.
-Én nem .-mondja olyan titkosan hogy lebukott
-Na mindegy ,mesélj milyen a suli?-kérdem
-Egész jó,bár eddig kevés emberrel barátkoztam
-Ilyen érzés volt nekem is első nap ott és még néha most is
-Mostantól nem lesz mert itt leszünk mi egymásnak ,csak jöhetnél már végre a suliba.
-Jó itt nekem.Túl jó-mondom menően.
-Aham.Megyek lassan baby csengetnek.
-Szeretlek kincsem,vigyázz magadra-köszönnék elfelé
-Ja majdnem elfelejtettem suli után benézek nálatok.-mondta
-szeretlek kicsim szia
Azzal le is zárta a beszélgetést.