Az ég sötét feketében pompázott minden olyan üres volt egy lelket sem lehetett látni csak Alexet és én magam voltam mellette hirtelen az égből valami mintha nyílt volna és fényes lánggal emelkedett le egy fehér színű alak majd hirtelen egy fekete farkassá vált.Hatalmas volt még Alexnál is nagyobb volt .Hirtelen támadni kezdett Alexra és elkezdte felfelé emelni és egyik kezét majd leharapta aztán a fejét akarta ....-kiáltani kezdtem ,álmomból Egy erős de ismerős kéz keltett fel szemébe néztem és megnyugodtam hogy ez csak egy álom volt.
-Hogy kerültem ide megint?-kérdeztem Alextől .
-Megint ?kincsem ez már egy másik kórház ,Angliában vagy nem Miami-ban .-mondta Alex
-Ezt én is tudom de még mielőtt újra bealudnék hoznál nekem egy tejeskávét?-kértem kedvesen Alextől és mellé még csücsörítettem is .
-Rendben hercegnőm ha ön kéri szívesen hozok .-azzal ment is hozni nekem .
míg ő tejeskávéért bóklászott addig én egy kicsit felálltam az ágyból és sétáltam egyet a kórteremben (asszem a kórházban nem szoba van sajnos)minden olyan fehér és üres ,ez nem az én ízlésem...közben a mosdót is megtaláltam benéztem hogy is nézhet ki ,a tükröt találtam meg egyből és azon belül benne egy sebes és infuziós és foltokkal véralfutásokkal tele arcot láttam benne ....