Tichem se rozlehlo hlasité "prásk" a Igor Karkarov se objevil na rozlehlé zahradě připomínající park, rozprostírávající se kolem sídla Bawdenových.
Obezřetně se rozhlédl okolo sebe a rychlým krokem se vydal po upravené cestě napůl zastíněné obrovským domem. Nevšiml si postavy která se těsně za ním vynořila ze stínu a tiše ho následovala.
Alice seděla na parapetu a dívala se jak Aaron zve dál vysokého muže v plášti. Měla pocit, že za ním zahléda nějaký pohyb, ale hned zase zmizel.
Pomyslela si, že to nejspíš bylo nějaké zvíře a vydala se "přivítat" hosta.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Marc se přemístil dál od sídla Bawdenových a oddechl si, když sledoval Karkarova zmocnil se ho takový ren zvláštní pocit že ho někdo sleduje.
„Nebuď paranoidní"! Napomenul sám sebe v duchu.
Věděl že se musí k domu vrátit, aby dále sledoval Igora Karkarova a musel uznat, že i jeho zajímalo co tu Karkarov dělá. Vytáhl z kapsy habitu svou hůlku, aby na sebe použil zastírací kouzlo. Poté potichu vyslovyl formuli „illusio" a splynul s okolím, jako by byl skutečný chameleon.
Vplýžil se do domu a vydal se směrem odkud slyšel tlumený rozhovor.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Mezitím v obývacím pokoji zkoušel Karkarov z nejrůznějších kouzel formulí a zaklínadel. Jako první si vybral odhalovací kouzlo. Alice zapátrala v paměti a vyrkla formuli: „homenum revelio".
Alice si oddechla když Karkarov konečně odešel, nechtěl po ní zrovna snadná kouzla, ale ve finále vypadal spokojeně.
Každopádně už to bylo jisté, prvního září pojede do Kruvalu a zůstane tam dalších deset měsíců.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Marc celou dobu poslouchal za dveřmi místnosti, dokud Karkarov neodešel. Když se zamyslel nad tím, co právě vyslechl, udivovalo ho, že by řiditel jezdil až do Bulharska, aby vyzkoušel jednu novou žačku Kruvalu. Rozhodl se tedy, že se zastaví v Bradavicích, aby podal Brumbálovi hlášení, a aby mu doporučil někoho poslat, aby sledoval sídlo Bawdenových.
Votes i comenty potěší :*
Luci
ČTEŠ
Iris bez vlastní minulosti [HPFF CZ]
FanfictionPán zla poprvé přichází k moci. Téměř nikdo netuší jak zlé časy kvůli němu nastanou, ale kdyby to někdo věděl, určitě by si přál žít co nejdál od něj, se svou rodinou a šťastný. Co když ale žijete v bezprostřední blízkosti jeho přívrženců a vlastně...