Sardunyalı konuşmaya başlar
"Bana neden sardunyalı dediklerini biliyor musun? Dostum." Sardunyalı cümlelerin sonunda muhattapına çoğu zaman dostum der. Bazıları buna sinir olur ama genel olarak insanların hoşuna gider çünkü saygı duyulması gereken güçlü bir adamın size dostum demesi sizi yüceltir.
"Bilmiyorum efendim." ,Sardunyalı derin bir nefes alarak "Normalde işlerimizi Ankarada hallederiz, bu işlere başlamadan önce bir karım vardı. Birde dostum... sevgili dostumun karıma aşık olduğunu bilmiyordum bir gece karıma mesaj atarak bunu belirtmiş o güne kadar onu hep severdik ama o bu meseleyi bana bildirmeyerek büyük bir hata yaptı.o akşam karım yanıma geldi, bana mesajı göstererek durumu anlattı. Ertesi gün elime bir bıçak alarak onun evine gittim ama evde yoktu... onu aramaya başladım,hiç bir yerde yoktu. Nihayet vazgeçip eve döndüğüm de karımı..." gözlerinden yaş akar ama ağladığını belli etmez.
"Karımı vurulmuş bir vaziyette yerde yatarken gördüm ölüydü ve karnında çocuğum vardı. O günden sonra intikam almak için yemin ettim ve dostumun peşine düştüm.. hakkında bir kaç şey daha öğrendim benden gizlediği sadece karıma aşık olması değilmiş bir mafya babasının oğluymuş. Aradan uzun yıllar geçti şuan o ölü ailesi de yıkıldı... buraya gelmemin sebebi ise ailenin son çocuğu burda yaşıyor onun için geldim ismi süleyman, bana para gönderen oydu. Böyle yaparak bizimle savaşmak istemediğini belirtiyor ama ben bunu istemiyorum o yüzden parayı getirirken bir adam gönderdim parayı çalması için. Eğer para bana gelseydi ve hem parayı alıp hem de sebep yokken onlara saldırırsam diğer aileler tarafından pek hoş karşılanmayan bir duruma düşerim."
Savaş elini kafasına vurur ve "adam için çok özür dilerim." , "neden özür diliyorsun?" , " o... o öldü." Sardunyalı kahkaha atar ve "hayır ölmedi.. SALİH!" İçeriye bir adam girer.. evet bu taksiye binen adam demek ki ölmemiş. "Bana, sana neden sardunyalı dediklerini söylemeyecek misin?" Sardunyalı cevap olarak "karımın en sevdiği çiçek sardunyaydı." Sardunyalı arkasını döner savaşa yüzünü gösterir. "Anladım efendim,şimdi ne olacak peki?"
Sardunyalı çekmecenin içinden satranç takımı çıkarır ve masaya serer taşları yerlerine koyar , bu sırada 2 tane adam içeri girer ikisinin de elinde birer çay vardır birini savaşa birini de Sardunyalıya vererek odadan çıkarlar sardunyalı Salih'e bakarak eliyle dışarı çık işareti yapar ve salih çıkar. Sardunyalı masaya oturur, Savaşa da oturmasını söyler. "Artık senin için oyun başladı dostum." bu da ne demek diye düşünmeye başladı Savaş. Satranç oynamaya başlamışlardır uzunca sessiz geçen saniyelerin ardından sardunyalı
"süleyman bana, gönderdiği paranın çalındığını söyledi. Ben de böyle olsun istiyordum şimdi ona bir adam göndereceğim ve nasıl bana para göndermiş gibi yaparak yalan söylersin diyeceğim inanmamış gibi yapacağım ve aramızdaki ateş artacak dostluk olmayacak ve bana da savaşmak için sebep doğmuş olacak." Savaş bu meseleyi önceden tahmin etmişti bu yüzden o kadar da şaşırmadı... merak ettiği tek şey acaba parayı geri isteyecek mi? "Parayı geri getirmene gerek yok sana lazım olabilir." Savaş onaylama maksadı ile kafasını sallar ve sardunyalı ona gitmesini söyler, aralarında ki satranç maçını yarım bırakırlar ve savaş dışarı çıkar dışarda bir taksi vardır ve onu bekliyordur savaşın gitmesinin ardından sardunyalı bir adamını onun peşine bir adamına da bir mektup vererek süleyman'a gönderir
Planın ne sardunyalı? Peki simdi ne olacak?.
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hata Olmamalı (Tamamlandı)
Misteri / Thriller(18 üstü) "Sıra sende." "Fil oraya oynamaz yalnız." "Doğru söylüyorsun düzeltiyorum" Şah mat "Bundan sonra fil oraya oynar." Tesadüf eseri sıradan bir ailenin farketmeden mafyanın 1 çanta dolusu parasını çalması üzerine başına gelen olaylar ve bu...