Kemal arabadan iner telefon hâlâ açıktır "durun durun ateş etmeyin sakin" son gelen jip'in içinden de bir kaç adam indikten sonra biri arka kapıyı açar ve dün taksiye binen hanımefendi'yi indirir "merve hanım dün size sıkıntı çıkaran adam bu değil mi?" ,"yüzünü hatırlayamıyorum lakin sağ kolunda saat vardı onu görmüştüm gidip bakmam gerek"
burada yalan söylediği çok belliydi çünkü kemal de kız da kemalin sağ kolunda değil sol kolunda saat olduğunu biliyordu hanımefendi kemalin yanina giderek sağ kolunu tuttu kolunu sıyırdı ve çaktırmadan eline bir not verdi ardından arkasında bekleyen silahlı adamlara "hayır maalesef bu değil karşımızdaki şerefsiz çok zeki biri olsa gerek dün olayın yaşandığı bu yere kontrol amaçlı ziyaret etmiyor bugün buraya gelen 2. Kişi bu artık geri dönmeliyiz" , adamlardan biri "merve hanım yanlış anlamayın bizim bu parayı bulmamız gerek patron bizi affetmeyecektir lakin elimizde pek fazla koz yok maalesef burada o adamı beklemek zorundayız."
Hanımefendi onaylama maksadı ile kafasını sallar ve arabaya biner ve herkes gider. Kemal ise avucunu açar ve elindeki şeyin not olduğundan emin olur ve cebine koyar henüz okumaz. Eve döndüğünde kosa kosa savaşın yanına gider ve durumu anlatır savaş, elindeki notu okumasını ister "telefon numarası" yazmaktadır savaş bu numarayı telefonuna kaydeder mesaj atar.
"Sen kimsin? Neden bana yardım ettin ve parayı almadın,beni orada şikayet edebilirdin" yaklaşık 1 saat sonra bir cevap gelir "senden çok özür diliyorum fakat dün bütün olayı mahvettin arabaya binen silahlı adam benim bir arkadaşım dı beni bu durumdan kurtaracaktı atkıda bir dinleme cihazı gizli bu yüzden saldırı olmuş gibi davranıp parayı arkadaşımın bizi kaçırdığı yere götürecektik arkadaşım ise parayı alıp beni ertesi günü otogar da bekleyecekti istanbula gidip uçakla başka bir yere kaçacaktık" savaş biraz düşündükten sonra hemen cevap verir "peki şimdi ne olacak?"kadın cevap verir "ne mi olacak? Ne kadar da aptalsın parayı bana geri getireceksin o para sana ait değil"
savaş parayı kıza vermek istemez çünkü mafya bu isten rahatsız olacaktır böyle düşünürken olayı anlar,jeton düşer. BİR TUZAK! tabiki bu bir tuzak lanet olası bir tuzak mafya bu sayede benim telefon numaramı almış oldu kahretsin çok zekice mafya babasının kızı neden böyle birşey yapsın ki Ahh salak kafam bu sayede GPS den nerede oturduklarını anladılar ve kim bilir ne zaman gelip intikam alacaklar...
(Devam edecek) hikayeyi yorumlarsanız sevinirim dostlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hata Olmamalı (Tamamlandı)
Gizem / Gerilim(18 üstü) "Sıra sende." "Fil oraya oynamaz yalnız." "Doğru söylüyorsun düzeltiyorum" Şah mat "Bundan sonra fil oraya oynar." Tesadüf eseri sıradan bir ailenin farketmeden mafyanın 1 çanta dolusu parasını çalması üzerine başına gelen olaylar ve bu...