Savaş sabah olunca Kemali aramak için evden dışarı çıkar. Arabası kapının önünde yoktur. Evin yanında bulunan markete gider ve evin önünü gören güvenlik kamerasının kayıtlarını görmek istediğini söyler adamlar bunu ilk başta kabul etmese de biraz para fikirlerini değiştirmeyi başarmıştır...
Kamera kayıtlarında arabanın başına ne geldiğini öğrenmek için gece yarısı boyunca hızlı çekimde izlediler ve sonunda buldular arabaya biri biniyor du ama bunu anahtarla rahat bir şekilde yapıyordu sanki kendi arabasıymış gibi...
Savaş mevzuyu anladı ve koşarak eve gitti arabanın yedek anahtarları sakladığı yerde değildi. Ame eve hırsız girmedi, arabayı alan kişi Kemalin ta kendisi...
Kamera kayıtlarında araba sola dönüyor ve devam ediyordu sadece iki yol var karşısında iki yoldan birine girecekti.
Babasının arabasına binerek yola çıktı... düşündüğü yola girerek devam etti uzunca bir yol kat ettikten sonra bir orman yolu gördü topraktı yol sürmeye devam etti ilerde yol tekrar ikiye ayrıldı. Savaş sağdan girdi ve ileride kendi arabasına rastladı şoför kapısı açıktı..
Arabanın içine baktı ama sıradışı bir şey bulamadı, arabaya sakladığı silahı alarak etrafı aramaya başladı.
1-2 saat aramanın sonucunda kötü koku gelmesinden şüphelendi ve kokuyu takip etti yerde bir silah buldu. Korkarak aramaya devam etti elleri titriyordu yerde kan izlerini gördü sanki bir şey vurup sürüklemişlerdi ortam avcılık yapmaya uygun olduğu için fazla şaşırmamıştı ama yinede işkillendi aklına bir ihtimal geliyordu ama onun gerçek olan ihtimal olmaması için dua ediyordu izi takip ettiğinde bir ceset olduğunu gördü yere dizleri üstüne çöktü ve ağlamaya başladı
Ceset Kemalin cesediydi Savaş çığlık atmaya çalışıyordu ama sesi kısılmıştı nedeeen!! diye bağıracak gücü buldu nihayet ama yapması gereken çok önemli iki iş olduğunu farketti.
1.si: bunu kimin yaptığını bulmak
2.si: intikamını almak
Gözlerini sildi ve cesedin cebinden telefonu çıkararak mesajlara ve arama kayıtlarına baktı
"Savaş elimizde, eğer onu kurtarmak istiyorsan ormanlık yere gel orayı gayet iyi biliyorsun değil mi?
Sardunyalı"
Savaş çok sinirliydi ama bir o kadar da korkuyordu, korktuğu şey sardunyalı değildi... durumu ailesine nasıl söyleyecekti...
(Devam edecek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hata Olmamalı (Tamamlandı)
Детектив / Триллер(18 üstü) "Sıra sende." "Fil oraya oynamaz yalnız." "Doğru söylüyorsun düzeltiyorum" Şah mat "Bundan sonra fil oraya oynar." Tesadüf eseri sıradan bir ailenin farketmeden mafyanın 1 çanta dolusu parasını çalması üzerine başına gelen olaylar ve bu...