Scena 1- Seara, într-o pădure în apropiere de London
În aceea pădure, confundată în amurgul nopții, răsare deodată 3 vrăjitoare: Anna, Ferdina şi Rossa. Aceste trei vrăjitoare s-au ridicat din pământ ca nişte zombii, când au ajuns la suprafață, Vrăjitoarele încep să leviteze şi zboară către London, râzând malefic.
Scena 2- Într-un Bar din London
Într-un Bar, se afla la o masă, cei trei vânători de suflete, care îsi beau beriile şi discută:
-Cum te-ai transformat iar în vârcolac ? întreabă Jullya.
-Simplu. răspunde An.
-Simplu ?
-Da, simplu.
-Păi, cum ?
-Habar n-am!
Jullya devine dezamăgită si confuză.
-Vrei să spui că nu ştii cum te-ai transformat ?! întreabă Jullya către An.
-Exact. spune An, luând o gură de bere.
-Ești cumva beat ? întreabă Makarov către An, care a sughițat.
-Eram sigur. spune Makarov. Hei, Jullya! Vrei să ştii cum s-a transformat ?
Jullya se uită o clipă la Makarov, dar, deodată se inroşeşte şi se emoționează:
-Ma... A-şi vrea să ştiu...
-S-a întâmplat demult, l-am pus pe An să se transforme într-un vârcolac. Când s-a transformat, am intrat într-o groază de belele până aici în London.
-Aha. Iar, voi mergeți să vânați acele vrăjitoare ?
-Eu am venit aici doar să-l ucid pe careva, dar, am hotărât că este mai bine să scap d-un rău mai mare.
-Amin.
-Poftim ?
-Nu contează.
Jullya începe să ia două guri din bere lungi, cam jumate din halbă sau mai mult. Makarov, se ridică de la masă şi merge la Baie, pentru a face treaba mică.Scena 3- La Piața din London, care era închisă
Noaptea, ora la care toată lumea dormea sau se duceau la lucru. Dar, cineva era la Piață, iar acel cineva este Piticul Polițai, cu puşca-n brațe şi plimbându-se prin Piață. Practic, Piticul Polițai parcă lucra ca gardian pe tura de noapte, ceea ce este adevărat.
Piticul se plimba pe lângă zecile de tejghele goale, uitându-se când în stânga, când în dreapta. Dar, momentan, nu era nimeni la aceea Piață care să provoace probleme, defapt, în aceea Piață era doar Piticul Polițai şi c-un câine vagabond, care dormea sub o bancă. Piticul n-având ce face, îsi scoate un pachet de țigări, ia o țigară, o duce la gură, aprinde țigara cu ajutorul unui chibrit, apoi începe să tragă puțin fum şi-l scoate pe nas.
S-aude un râset de Vrăjitoare în Piață, Piticul se duce către locul de unde s-a auzit râsetul. Dar, când Piticul a zărit Vrăjitoarele, a fost transformat într-o clipă, într-o statuie în mărime naturală, de către Rossa.
-Bine țintit! spune Anna către Rossa.
-Mersi, soro! spune Rosa către Rossa. Acum, ce facem ?
-E timpul să luăm nişte suflete. spune Ferdinadella.
-Sună bine. întrebă Anna către Ferdina. Unde vom merge ? La un club ?
-Nu. Voi mă ve-ți urma.
Ferdina o ia înainte, iar cele două vrăjitoare sunt în spatele Ferdinei. Piticul este în continuare statuie, Piticul era în postura cu țigara-n gură şi cu puşca în mâini.Scena 4- Într-un Hotel, camera lui Makarov
Makarov intră cu Lobbi în cameră, Lobbi a intrat în camera lui Makarov mai mult pe geam. Makarov se aruncă în patul său, iar Lobbi zboară până la fotoliu, iar acolo, Lobbi se asează pe-o pernă din acel fotoliu, apoi, îi spune lui Makarov:
-Băiete, băiete.
-Ce-i ? întreabă Makarov stând întins pe pat.
-Ai observat că Jullya s-a înroșit când te-ai așezat lângă ea în tramvai.
-Iar mă spionezi ?
-Asta-i datoria mea! Cred că Jullya te place.
-D-abia o cunosc, dar, n-am cum să îndrăgostesc din prima.
-Nu aşa ai făcut şi cu Layla ?
-Unu la mână, am crezut că este marea mea iubire, dar era o curvă ca oricare alta. Doi la mână, mereu se juca cu mintea mea. Iar trei la mână, Jullya este o prietenă.
-Da, sigur.
Makarov închide ochii şi se duce în lumea viselor, mai pe scurt, a adormit. Lobbi îsi ia zborul din camera de hotel si zboară către o clădire înaltă de lângă Hotelul unde s-a cazat Makarov, An şi Jullya.Scena 5- Lumea Viselor
Makarov aterizează în lumea viselor, lumea în care orice poate fi posibil. Makarov a aterizat într-o cameră uriașă albă, iar în aceea cameră nu era nimic, Makarov se uită-n jur şi observă că nu-i nimic.
După 4 minute, s-aude un foc de armă, Makarov se întoarce, apoi observă că-n spatele său este un Criminal de 4 metri. Makarov îsi ia sabia si sare către acel criminal. Dar, când a aterizat pe Criminal si ia tăiat bergata, a ieșit din sabie un demon. Demonul era unul roșu, cu pantaloni rupți, iar pielea, era un roșu închis. Fața demonului, era o față roșie, ochii galbeni si negri şi cu o mustață scurtă.
Makarov s-a speriat preț de câteva clipe, dar, apoi se trezește la realitate.
CITEȘTI
Vânătorul de Suflete --FINALIZATĂ--
ActionPovestea unui vânător de suflete din Japonia, care a plecat în Marea Britanie, pentru a găsi persoana care i-a luat singura persoană care îi era dragă, nevasta sa, Layla. Vânătorul de suflete Makarov, umblă prin Marea Britanie, pentru a-l găsi pe ce...