Episodul 8

53 5 0
                                    

Scena 1- Seara, pe Bulevard în apropiere de Hotel

Jullya mergea pe Bulevard, de una singură, înarmată cu pistolul său de vânătoare de suflete. Jullya se plimba şi se gândea la Makarov, la zâmbetul său, la carisma sa şi la clipele când Jullya a fost salvată de Makarov. Ceva se simte în pieptul Julliyei, îi bate fără încetare, s-ar putea să fie inima. Dar, de ce-i bate inima aşa de tare ? Oare este... iubirea ?
Jullya aude paşi venind din stânga, se întoarce şi se miră când îi apare Julliyei o Vrăjitoare, dar nu orice vrăjitoare, ci vrăjitoarea Ferdina- Vrăjitoarea Gheții.
-Ferdina! spune Jullya încărcându-şi pistolul.
-Dragă, Jullya! spune Ferdina creându-şi o sabie de gheață. Vei pieri!
-Nu mai citi viitorul!

Ferdina sare cu sabia către Jullya, iar Jullya se ferește de atacurile rapide ale Ferdinei. Jullya a fost puțin lovită de aceea sabie, dar nu în piept, ci la subraț. La aceea lovitură Jullya a scos un țipăt de frică drăguț, ca cel al lui Erza când a luptat cu Dan.
Ferdina îsi ia sabia, Jullya trage către Ferdina, dar Ferdina se ferește de acele gloanțe folosindu-se de o vrajă. Ferdina a invocat un zid de gheață care a putut s-o protejeze de atacurile Jullyei.
-Frumoasă încercare! spune Ferdina.
Jullya sare peste zid şi trăgând în Ferdina, care a invocat o sferă de gheață ce a putut s-o protejeze de atacul Juliyei.
-Damm... Se pare că nu va fi cum am plănuit.

Scena 2- Restaurantul Hotelului

An se afla la masă cu aceea domnișoară, o domnișoară frumoasă şi inteligentă. An lua o înghițitură de vin alb şi îi spune domnișoarei:
-Cum spuneam, eram aşa de aproape de a ucide ultima vrăjitoare, dar, s-a întâmplat să fugă, folosindu-se de o vrajă ciudată.
-Ce fel de vrajă ?
-Habar n-am ! Dar, era ceva de genul Invisi, cred c-ar însemna invizibilitate.
-No shit, Sherlok!
-În fine, încă o caut. Iar când o voi găsi, am să-i mănânc sufletul.
-Huh ? Eşti un vânător de suflete ?
-Da. Vrei cumva să fi a mea ?
-Sunt şi eu o vânătoare de suflete.
-Serios ? Probabil ai auzit de mine, An Zeul. Cel mai puternic vânător de suflete din-
-N-am auzit de tine.
An se sochează şi împietreşte câteva clipe. Apoi, vânătoarea de suflete se ridică de la masă şi pleacă cu coasa în mâini din Restaurant.
-Mi-a făcut placere, An!
Chelnerul apare şi îi cere lui An nota de plată, iar An i-a zis Chelnerului:
-Ea trebuia să facă cinste.
-Cine ? întreabă Chelnerul.
-Fata care a plecat.
-Ce fată ? Erați cu un bărbat la masă.
-Ce ?
-Apropo, sunteți liber diseară ?
Chelnerul se uită cu o privire de om pervers la An, iar An, pune banii pe masă şi iese fugind din Restaurant. An a fugit s-o caute pe aceea Vrăjitoare.

Scena 3- Pe Bulevard

Jullya şi cu Ferdina încă se luptau, iar cele două luptătoare au ajuns să fie obosite si să nu se mai poată lupta. Dar, Jullya nu s-a lăsat şi a tras ultimele 3 gloanțe către Ferdina.
Ferdina invocă un scut de gheață care o ferește de gloanțele Jullyei. Ferdina credea c-a scăpat, dar acele gloanțe au intrat sub pământ si au ieșit de sub pământ, fix în craci Ferdinei. Gloanțele au intrat în Ferdina, care striga de durere şi începea să dispară, fiind atrasă în pistolul Jullyei.
Jullya îsi pune pistolul în teacă şi se întoarce la Hotel, pentru a se odihni după această victorie. Dar, când a plecat, s-a întâmplat ceva cu pistolul, îi vorbea:
-Hei! spune Pistolul.
-Poftim ? întreabă Jullya speriată şi căzând in fund pe asfaltul bulevardului. Cum de vorbești ?
-Acum sunt magică!
-Ahh... Corect.
-Vreau să-ți spun un lucru. Vrăjitoarele vor ataca, dar vor ataca mai rău.
-Ce vrei să spui ?
-Oh, vei vedea draga mea.

--SFÂRSITUL EPISOSULUI 8--

Vânătorul de Suflete --FINALIZATĂ--Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum