Episodul 1

823 25 1
                                    

Scena 1- Portul Darthmouth

Un port normal, pe timp de seară, un vapor venit din Japonia a acostat pe acel port cu 1000 de pasageri veniţi din Japonia. Printre acei pasageri se afla şi Makarov, personajul principal cu cioara pe braţul său drept. Makarov are o cioară, Lobbi, botezată după numele fratelui său mai mic, care a murit acum 3 ani, din cauza cancerului. Makarov n-a venit cu mâna goală din Japonia, şi-a luat şi coasa de vînător de suflete. Makarov coboară de pe vas, cu coasa în mână şi cu cioara pe braţul drept. Pasageri se speriau când l-au văzut pe Makarov cu coasa unui vânător de spirite. Pasageri au realizat la final că Makarov este cel mai bun vânător de spirite din Japonia, ceea ce i-a liniştit, vânătorii de spirite sunt buni cu oamenii buni, dar pasageri se întrebau ce caută în văgăuna asta. Dar, apoi au hotărât să nu se amestece în treburile unui vânător de suflete.

Notă: Vânători de spirite sunt ca luptătorii din Soul Eater, doar că armele lor nu-s magice sau oameni, armele lor sunt arme create de Fierarii Sufletelor, n-au nicio putere magică.

Scena 2- O stradă din Darthmouth

Se plimba pe stradă un domn, care era un pitic. Acel pitic avea la mâna sa stângă un pistol, pistolul pe care îl avea îi aparţinea de pe vremea când a fost în Armată, acum 2 zile. Da, acel pitic a fost în Armată 2 zile, nimic ciudat. Piticul mergea pe stradă fluierând o melodie ciudată, ceva gen... ca flautul lui Yasuo din LOL. Piticul mergea până dă faţă-n faţă cu Makarov: -Seara, bună! spune Piticul. Unde vă îndreptaţi ? -KRAAA ! spune cioara. -Undeva. grăieşte Makarov. De ce vă interesează ? -Deoarerce, în orşul meu, vânătorii de suflete nu sunt prea bine venţi. Ai măcar visa de vânător de suflete? Makarov îi arată Visa domnului ptic, iar piticul, verifică visa pentru câteva clipe. Piticul îi dă Visa înapoi şi îi spune lui Makarov: -Ai grijă ce faci în oraşul meu. Nu vreau să aud c-ai ucis pe cineva nevinovat. Altfel, sufletul tău va fi al meu. -Da, domnule. -KRAAAAAA! grăieşte cioara către Pitic. -Ce-a zis ? întreabă Piticul către Makarov. -V-a zis "Noapte bună!". -KRAA! spune Piticul plecând. Makarov pleacă cu cioara sa în continuare, iar pe drum, cioara lui Makarov spune un '' KRA!'', iar Makarov îi spune cioarei: -Nicio, grijă! Vom scăpa şi de el.

Scena 3- La un Hotel de mărime medium

Makarov intră întrun hotel, cu cioara pe umărul drept. Makarov se îndreaptă către recepţioner şi îi cere o cameră liberă, dar recepţionerul îi răspunde: -Îmi pare rău! Dar animalele nu-s permise. -Poftim ? răspunde cioara. Ce-ai zis arătare ! Recepţionerul se sperie o clipă, după care, îşi dă seama că-s vânători de suflete, Recepţionerul le dă îndată o cameră, iar apoi Makarov şi cu cioara sa, merg către camera lor, pentru a se odihni după toată călătoria asta.

Scena 4- La un Bar, vis a vis de Hotel

Barmanul era la casă, iar lângă Barman, era un client, un vânător de suflete britanic veteran, acel vânător de suflete a hotărât să bea nişte vodkă, după lunga sa misiune de ucidere în Argentina. An -vânătorul de suflete veteran- a mers până în Argentina, pentru a ucide un criminal, care a ucis o familie de 9 persoane ( un tată, o mamă şi 7 copilaşi).An a reuşit să ucidă criminalul cu coasa sa, iar apoi i-a devorat sufletul, n-avea pe cine să învie cu acel suflet rău.
Să ne întoarcem la prezent, An tocmai a dat pe gât o sticlă de Vodkă şi-l întreabă pe Barman: -Încă o sticlă, domnule! -Îmi pare rău! spune Barmanul. Nu mai avem. -Oh... Atunci, poate plec. An se ridică, îşi plăteşte consumaţia, apoi se uită în jur şi-l întrebă pe Barman: -Cumva a venit cineva din Japonia aici ? -Nu, domnule. De ce ? -Te voi ruga ceva, dacă apre cineva din Japonia în Barul meu, anunţă-mă căci va ieşi mult sânge.

Scena 5- Afară, lângă Hotel

An iese din Bar, cu pălăria sa de milionar pe cap, cu coasa-n mâini şi cu trabucul în gură, scoţând nişte fum dens. An trece pe lângă hotelul unde doarme Makarov. Dar, deodată s-aude un ''KRAA!''. An îşi întoarce privirea în sus şi observă pe Makarov, sărind cu coasa asupra lui An. Makarov era să-l ucidă pe An, dacă acesta n-ar fi făcut acel salt de triplu şurub. -Să ghicesc, Makarov ? întreabă An. -Bingo! spune Makarov luându-şi coasa în amândouă mâinile. Acum eşti mort! -Haaa... Se pare că te cunosc de undeva... Ah, da! Eşti cel care a plâns pentru Layla, nu ?
Makarov se năsputeşte asupra lui An, dar An se apără folosindu-şi coasa. Makarov loveşte cu coasa sa fix coasa lui An. An zâmbeşte către Makarov, iar Makarov se uită furios la An. Iar An, se dă deoparte. Makarov se duce cu viteză către An, Makarov încearcă un atac rapid cu coasa sa, iar An se ferşte de orice atac al lui Makarov. An se uită la cer şi observă o cioară, care aruncă cu pietriş către An, iar cioara îl nimerşte pe An în ochiul drept. An pune mâna la ochiul său, dar Makarov, reuşeşte să dea un atac asupra lui An. Makarov este şocat deodată, An a prins coasa, dar cu gura sa. An începe să muşte tare din coasă, reuşind să-i rupă partea tăioasă. Makarov se dă înapoi încet şi speriat. -Ce eşti tu ? întreabă Makarov speriat. -Sunt un om. răspunde An. Un biet vânător de suflete. Sunt An, un nume ciudat, ştiu asta. -Eşti... un Monstru ! -Nu chiar. Pe scurt, a-şi avea nevoie de ajutorul tău. -Ce ajutor, monstrule ? Nu fac aşa ceva ! -Monstru ? Aşa-i spui tu la un om, care-ţi rupe coasa cu gura... Uite ce e! Am ucis-o pe Layla cu un motiv. Layla este un criminal. -MINŢI!! Te voi ucide cu mâinile mele! Makarov sare către An, cu pumni strânşi, An prinde cei doi pumni ai lui Makarov, iar apoi, An îi dă un cap în gură lui Makarov. Makarov se dă înapoi, punându-şi mâna la nas, pentru a-şi opri sângerarea. Makarov se uită la An cu dispreţ. -Layla nu poate fi o criminală! spune Makarov. Eu o cunosc foarte bine, n-ar face una ca asta. -Nu mă crezi ? întreabă An. Ei bine, tu ştii cine ţi-a ucis părinţi acum 3 ani ? -Au murit de Cancer. Layla mi-a spus asta! -Layla ţi-a spus ? Cumva lucra ca asistentă medicală într-un Spital din japonia de Vest ? Makarov este şocat pentru o clipă. Cum se putea ca An să ştie că Layla lucreză ca Asistentă în Spitalul din Japonia de Vest. Makarov se uită la An şi-l întreabă. -De unde o cunoşti tu pe Layla ? -Ei bine, sunt fratele ei mai mare. răspunde An arătându-i lui Makarov o poză.
Makarov se uită la aceea poză şi observă că în aceea poză apare An şi Layla, la absolvire. Makarov se uită apoi la An, iar Makarov înghite sec şi-l întreabă pe An. -De ce ajutor ai nevoie ? -Deci accepţi să mă ajuţi ? întreabă An. Nu vrei să mă mai omori ? -Nu. Deoarerce, moartea ta, nu o va aduce înapoi pe Layla. În plus, Layla mereu mă înşela cu unchiul meu. Aşa că, te voi ajuta. Iar apoi, fiecare pentru el, nu mă cunoşti, nu te cunosc. S-a înţeles ? -Da. Foarte clar, Makarov. -KRAAA! spune Lobbi aterizând pe umărul lui Makarov. Nu-l ucizi ? -Nu. Am înţeles ceva mai important, Lobbi. spune Makarov. -Anume ? -Layla a fost o curvă! Deodată, An şi cu Makarov, încep să râdă câteva clipe. Makarov bate palma cu An, iar cei doi, intră în Hotel, pentru a dormi un somn bun. Makarov dormea în camera sa, iar An dormea în camera vecină a lui Makarov.

- SFÂRŞITUL PRIMULUI EPISOD -

Vânătorul de Suflete --FINALIZATĂ--Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum