Episodul 7

63 5 0
                                    

Scena 1- Sala de Mese

Makarov ajunge în sala de mese, se uită în jur după An şi Jullya, îi vede la o masă, mâncând un meniu format din cartofi prăjiți şi Coca-Cola. Makarov se îndreaptă către cei doi vânători, care îl salută. Makarov se asează la masă şi îi întreabă ce mai fac.
An i-a povestit întâmplarea din episodul trecut (lupta cu Vrăjitoarele). Makarov i-a zis lui An:
-Deci, vrei să le vânăm ?
-Ar fi o idee. răspunde An. Doar că, ne-ar trebui mai mult ajutor!
-Deja suntem 3. Bine 4 cu Lobbi. Aici, nu mai există niciun vânător de suflete.
-Oare ?
Cineva intră în local cu o coasă în mână, cu pistolul la brâu. Persoana care a intrat poartă o mască de schelet. Toată lumea s-a speriat o clipă de înfățișarea acelui vânător de suflete legendar, Vînătorul ReMarci.
Vînătorul ReMarci este o legendă urbană a vânătorilor de suflete din Europa. Se spune că, ReMarci a reușit să ucidă o armată de naziști în 1944, cu mâinile goale. În plus, ReMarci este un nemuritor.
ReMarci se duce la tejghea şi îi cere casierei o doză de bere. Casiera se duce către frigider şi scoate de acolo o doză de bere, pe care i-i dă lui ReMarci, care o plătește şi apoi dispare fără urmă.
An şi cu Jullya, au fost uimiți că l-au zărit pe cel mai tare vânător de suflet din toate timpurile. Makarov nu era prea impresionat, se întoarce către An şi-l întreabă:
-Cine era ?
-Cel mai mare vânător de suflete din Europa! strigă Jullya către Makarov. Cum de nu ştii de el ?!
-Eu-s din Asia.
-Ahhhh.... Scuze.
-Nicio problemă.

Scena 2- Pădurea Vrăjitoarelor

Într-o pădure din UK, nişte vrăjitoare se aflau într-o cocioabă cele trei vrăjitoare se află lângă un cazan. Anna pune în cazan un cap de mort, Ferdina pune la rândul ei tot un membru mort, dar pune trupul, iar cealaltă pune în cazan o licoare verde. Vrăjitoarele rostesc o incantație: " Hilba-Didu-Mortuoro-Hertogaro-Grave-Spwnaro-Ggit-Furori ".
Imediat, din acel cazan ies vreo 5 zombii cu pielea moartă şi cu o mână schelet. Zombii se aliniază în fața vrăjitoarelor, respirând greu. Vrăjitoarea Anna le spune zombiilor:
-V-am creat pentru a ataca London. Vreau să-i transformați pe toată lumea în zombii.
Zombii mârâie la cele trei vrăjitoare ca semn de da, iar acei zombii, se îndreaptă către London.

Scena 3- Noaptea, Afară, pe-o stradă din Londra

Makarov şi cu An, patrulează prin oraş, în căutare de Vrăjitoare. An era în dreapta lui Makarov, iar Makarov era în stânga lui An. Cei doi vânători de suflete erau înarmați fiecare cu arma sa, Makarov are sabia la brâu, iar An îsi ține coasa-n spinare.
An îl întreabă deodată pe Makarov:
-Ai auzit că eu si cu Jullya am luptat cu o Vrăjitoare.
-Aha! spune Makarov neascultând ce-a zis An.
-Dap! A fost o luptă frumoasă, bine, am batut de unul singur amândouă vrăjitoarele, iar Jullya a fost aruncată ca o păpușă de cârpe.
-Ok!
-A fost frumos! Până au fugit acele vrăjitoare.
-În fine!
-Tu asculți ce zic ?
-Nu. Mă tot gândesc la Demon.
-Ce demon ?
-Cel din sa...
Makarov se oprește, aude un mârâit de zombii. Makarov se întoarce la direcția de unde a auzit maraitul, îsi scoate sabia din teacă. Zombii apar de după colț, Makarov fuge către zombii cu sabia-n mână şi începe să le taie vreo 2-3 membre, celor 3 zombii apăruți de după acel colț.
An vine către Makarov, care îi spune că acel zombii se vor regenera în câteva clipe. An îi mai spune lui Makarov că acei zombii ar putea fi mâna vrăjitoarelor. Makarov îsi bagă sabia în teacă şi pleacă cu Makarov înapoi la Hotel.

Scena 4- Hotel

Mai târziu, la Hotel, An şi cu Makarov intră în Hotel. Makarov se duce în camera sa, iar An a văzut o domnișoară frumoasă si s-a gândit să-şi încerce puțin norocul. Makarov urcă treptele către camera sa.
Makarov ajunge la etajul său, se duce către camera sa. Makarov ajunge în fața ușii, pune mâna pe clanță, trage de clanță, iar uşa se deschide. Makarov intră în cameră şi îl observă pe Lobbi stând pe fotoliu.
Makarov se îndreaptă către pat, se aruncă în patul său bun şi începe să adoarmă.

-- SFÂRSITUL EPISODULUI 7--

Vânătorul de Suflete --FINALIZATĂ--Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum